Dying Light 2: Saint Paul Island - mapa Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Saint Paul Island. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.
Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Saint Paul Island. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.
- Podstawowe informacje
- Bezpieczne strefy
- Siedziby
- Osady Ocaleńców/SP
- Opuszczone sklepy
- Mroczne zaułki
- Konwoje ewakuacyjne
- Konwoje wojskowe
- Budynki kwarantanny GRE
- Anomalie GRE
- Wiatraki
- Obozy bandytów
- Zrzuty z powietrza
- Wieże ciśnień
- Stacje elektryczne
- Stacje metra
- Wieże radiowe
- Wyzwania parkourowe
- Wyzwania walki
Podstawowe informacje
- Saint Paul Island znajdziecie na drugiej części mapy. Do tego miejsca możecie dojść po ukończeniu misji fabularnej - Nowy dom;
- Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 3-4;
- Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
- Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.
Bezpieczne strefy
W dzielnicy Saint Paul Island znajdziecie 2 bezpieczne strefy. W nich możecie swobodnie spędzić noc, przespać się bądź schować się przed zombie. W tym strefach często można znaleźć znajdźki.
Siedziby
Na tej części mapy nie ma siedziby. W siedzibach znajdują się wasi sojusznicy. Możecie tam spędzić czas, wykonywać misje fabularne oraz poboczne.
Osady Ocaleńców/SP
W dzielnicy Saint Paul Island natraficie na 4 osady. Odblokowujecie je wraz z przejmowaniem dzielnicy, np. odblokowując wiatraki bądź wykonując misje fabularne. Osady przynależą do frakcji, do której należy cała dzielnica. Ten wybór możecie podjąć przejmując wieże ciśnień i stacje elektryczne. W osadach znajdziecie postacie, która dadzą Wam misje poboczne.
Opuszczone sklepy
W tej części mapy znajdziecie 3 opuszczone sklepy. To miejsca, w których możecie znaleźć wiele przedmiotów do wytwarzania. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Mroczne zaułki
W tej części mapy znajdziecie 3 mroczne zaułki. W tych miejscach zostało wiele przedmiotów wartościowych. To świetny sposób na wzbogacenie się. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Konwoje ewakuacyjne
Konwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do eksploracji. Znajdziecie tam przedmioty wartościowe, części do wytwarzania i ubiór. W dzielnicy Saint Paul Island znajdziecie 1 taki konwój.
Konwoje wojskowe
Konwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do przeszukiwania, jeśli chcecie rozwijać swoją postać. Znajdziecie tam broń, ubiór oraz wihajstry. To pozwoli Wam sporo zaoszczędzić w sklepach. W dzielnicy Saint Paul Island znajdziecie 1 taki konwój.
Budynki kwarantanny GRE
Na tym terenie znajdziecie 1 budynek kwarantanny GRE - Centrum rozwoju GenModu THV (THV-GenMod Development Center). Za wykonanie tej aktywności pobocznej otrzymacie: 2500 PD walki, 2500 PD parkouru, 4 inhibitory.
Anomalie GRE
Anomalia GRE C-A-91 znajdziecie w centrum lokacji. Za wykonanie tej aktywności pobocznej zdobędziecie: 3500 PD walki i 2 inhibitory.
Wiatraki
W tej dzielnicy znajdziecie 2 wiatraki - Cedr i Jesion.
Obozy bandytów
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Zrzuty z powietrza
W tej dzielnicy znajdziecie 1 zrzut z powietrza. Zapewni Wam 900 PD parkouru, inhibitor i sprzęt wojskowy.
Wieże ciśnień
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje elektryczne
Stacje elektryczne zmieniają podział miasta i dostarczają prąd. Dzięki ich aktywacji zdobędziecie nie tylko bezpieczną strefę, ale również ulepszenie od wybranej frakcji. W tej dzielnicy znajdziecie 1 tego typu lokację, w północnej części dzielnicy.
Stacje metra
Stacja metra Katedra znajduje się w centrum dzielnicy, zaraz obok katedry oraz wiatraka Cedr.
Wieże radiowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wyzwania parkourowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wyzwania walki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.