Dying Light 2: Horseshoe - mapa Dying Light 2 poradnik, solucja Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Horseshoe. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży. Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022 190190 Następna Mapy Trinity Poprzednia Wiatraki Saint Paul Island Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Horseshoe. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć. Podstawowe informacjeBezpieczne strefySiedzibyOsady Ocaleńców/SPOpuszczone sklepyMroczne zaułkiKonwoje ewakuacyjneKonwoje wojskoweBudynki kwarantanny GREAnomalie GREWiatrakiObozy bandytówZrzuty z powietrzaWieże ciśnieńStacje elektryczneStacje metraWieże radioweWyzwania parkouroweWyzwania walki Podstawowe informacjeHorseshoe znajdziecie na pierwszej części mapy. Do tego miejsca możecie dojść po ukończeniu 3 misji fabularnej - Wskaźniki zarazy;Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 1-2;Do pozostałych dzielnic z pierwszej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;Aby przedostać się na drugą część mapy musicie ukończyć misję fabularną - Nowy dom. Bezpieczne strefyW dzielnicy Horseshoe znajdziecie 1 bezpieczną strefę. Ta znajduje się we wschodniej części, zaraz obok zrzutu z powietrza. W nich możecie swobodnie spędzić noc, przespać się bądź schować się przed zombie. W tym strefach często można znaleźć znajdźki. SiedzibyNa tej części mapy nie ma siedziby. W siedzibach znajdują się wasi sojusznicy. Możecie tam spędzić czas, wykonywać misje fabularne oraz poboczne. Osady Ocaleńców/SPW dzielnicy Horseshoe natraficie na 8 osad. Odblokowujecie je wraz z przejmowaniem dzielnicy, np. odblokowując wiatraki. Osady przynależą do frakcji, do której należy cała dzielnica. Ten wybór możecie podjąć przejmując wieże ciśnień i stacje elektryczne. W osadach znajdziecie postacie, która dadzą Wam misje poboczne. Opuszczone sklepyW tej części mapy znajdziecie 3 opuszczone sklepy. To miejsca, w których możecie znaleźć wiele przedmiotów do wytwarzania. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice. Mroczne zaułkiW tej części mapy znajdziecie 3 mroczne zaułki. W tych miejscach zostało wiele przedmiotów wartościowych. To świetny sposób na wzbogacenie się. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice. Konwoje ewakuacyjneKonwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do eksploracji. Znajdziecie tam przedmioty wartościowe, części do wytwarzania i ubiór. W dzielnicy Horseshoe znajdziecie 2 takie konwoje. Konwoje wojskoweTych aktywności brak w dzielnicy Horseshoe. Budynki kwarantanny GRENa tym terenie znajdziecie 1 budynek kwarantanny GRE - Centrum genomiki THV (THV Genomics Center). Za wykonanie tej aktywności pobocznej otrzymacie: 1500 PD walki, 1000 PD parkouru, 4 inhibitory. Anomalie GREBrak anomalii GRE na tym terenie. WiatrakiW tej dzielnicy znajdziecie 2 wiatraki - Klon i Wierzba. Dokładny opis tych wiatraków znajdziecie na osobnej stronie poradnika. Obozy bandytówW północnej części Horseshoe natraficie na Obóz Jacka i Joego. Za wykonanie tej aktywności pobocznej otrzymacie: 1500 PD walki, 500 PD parkouru, wspomagacz regeneracji. Zrzuty z powietrzaW tej dzielnicy znajdziecie 2 zrzuty z powietrza. Jeden obok obozu bandytów, drugi obok bezpiecznej strefy. Oba zapewnią Wam 1000 PD parkouru, inhibitory i sprzęt wojskowy. Wieże ciśnieńWieże ciśnień zmieniają podział miasta i dostarczają wodę. Dzięki ich aktywacji zdobędziecie nie tylko bezpieczną strefę, ale również ulepszenie od wybranej frakcji. W tej dzielnicy znajdziecie 1 tego typu lokację, w południowej części dzielnicy. Stacje elektryczneBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Stacje metraBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy / brak miejsca szybkiej podróży. Wieże radioweBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Wyzwania parkouroweW Horseshoe natraficie na 1 wyzwanie parkourowe - Woda i błyskawica (Water and Lightning). Wyzwania walkiBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Następna Mapy Trinity Poprzednia Wiatraki Saint Paul Island