Dying Light 2: Baba 3 (The Baba 3) - solucja, opis przejścia Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera solucję zadania pobocznego Baba 3 (The Baba 3) – rozjarzony sprinter (Glowing Bolter).
Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2022
Na niniejszej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie opis przejścia zadania pobocznego Baba 3 (The Baba 3). Dzięki nam dowiecie się jak znaleźć ślady i podążać za nimi do kryjówki rozjarzonego sprintera (Glowing Bolter).
- Informacje ogólne
- Nagrody za ukończenie questu
- Wróć po nowe zlecenie od wiedźmy (Get a new hunt from the Plague Witch)
- Zapoluj na rozjarzonego sprintera (Hunt the Glowing Bolter)
- Idź śladami sprintera (Follow the Bolter's tracks)
- Pobierz tkankę sprintera (Harvest the Bolter tissue)
- Zanieś składniki wiedźmie (Bring the ingredients to the Plague Witch)
Informacje ogólne
- Miejsce rozpoczęcia zadania: sklep wiedźmy w dzielnicy Saint Paul Island
- Rekomendowana ranga postaci: 3
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 500
- Mięsna przynęta
- Waluta starego świata: 250
Wróć po nowe zlecenie od wiedźmy (Get a new hunt from the Plague Witch)
Porozmawiajcie z wiedźmą o nowym kontrakcie na składniki.
Zapoluj na rozjarzonego sprintera (Hunt the Glowing Bolter)
Udajcie się w wyznaczone miejsce w dzielnicy Saint Paul Island. Stojąc na dachu budynku przeskanujcie teren i idźcie za odnalezionymi śladami sprintera.
Idź śladami sprintera (Follow the Bolter's tracks)
Ślady sprintera skończą się na dachu budynku przy placu ze statuą. Zejdźcie na rusztowanie i wejdźcie przez okno do pomieszczenia na ostatnim piętrze.
Pobierz tkankę sprintera (Harvest the Bolter tissue)
Pokonajcie wszystkich przeciwników w pokoju i przeszukajcie ciało martwego sprintera.
Zanieś składniki wiedźmie (Bring the ingredients to the Plague Witch)
Wróćcie do wiedźmy i dajcie jej odnalezione składniki.