Dying Light 2: X13 - zakończenie 1 czy zakończenie 2? Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu X13 – które zakończenie wybrać?
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania X13. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie zakończeń gry Dying Light 2.
Kompletny opis przejścia głównego zadania X13 znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór w misji X13 - Zakończenia
- Zakończenie 1 - Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb (Let Lawan detonate the bombs)
- Zakończenie 2 - Uratowanie Lawan (Save Lawan)
Ważny wybór w misji X13 - Zakończenia
Po pokonaniu Waltza załączy się długa scenka z konfrontacji nim, Mią oraz Lawan planującą zdetonować bomby. Wyczekujcie momentu załączenia się ważnego wyboru, który będzie miał wpływ na zakończenie:
- Zakończenie 1: Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb - lewa opcja dialogowa.
- Zakończenie 2: Uratowanie Lawan - prawa opcja dialogowa.
Zakończenie 1 - Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb (Let Lawan detonate the bombs)
Pierwsze zakończenie gry Dying Light 2 rozpocznie się w momencie, gdy zgodzicie się na samobójczą misję Lawan - kobieta podłoży ładunki wybuchowe pod bomby i zdetonuje je, aby nie dopuścić do zniszczenia miasta.
Podejdźcie do łóżka, na którym leży Mia i weźcie ją na ręce. Aktywujecie w ten sposób dłuższy przerywnik filmowy z zakończenia gry Dying Light 2.
Zakończenie 2 - Uratowanie Lawan (Save Lawan)
Zakończenie 2 zakłada powstrzymanie Lawan przed samobójczą misją zdetonowania bomb. Jest ono jednocześnie równoznaczne z przyczynieniem się do zniszczenia miasta w wyniku ataku rakietowego.
Jeśli chcecie wybrać ten wariant, to musicie go potwierdzić ponownie wybierając prawą opcję dialogową.
Załączy się licznik upływu czasu - macie niecałe 2 minuty na dotarcie do miejsca, w którym Lawan przygotowuje się do zdetonowania bomb. Rozpocznijcie bieg połączony z parkourem - doskakiwaniem do żółtych elementów otoczenia.
Po dotarciu do silosu rakietowego musicie rozpocząć wspinaczkę na górne balkoniki. Jej początkową część narysowaliśmy na powyższym obrazku - musicie zacząć od złapania się pionowej żółtej rury, doskoczyć do pierwszej rakiety, z niej na środkową półkę, następnie do drugiej rakiety i docelowo na wyższy balkonik.
W końcowej części wspinaczki pomóżcie sobie doskakiwaniem do wystających ze ścian silosu drążków.
Wystarczy już tylko podbiec do Lawan żeby odpalić pierwszą spośród wielu cut-scenek kończących grę.