Dying Light 2: Anomalie GRE - lista, lokacje Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera lokalizację wszystkich anomalii GRE (GRE Anomaly) dostępnych w grze. Z tą aktywnością połączone są osiągnięcia: To nie było takie trudne, co? (It Wasn't That Hard, Was It?) i Upiory (Revenants).
Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022
Na tej stronie naszego poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich anomalii GRE (GRE Anomaly) dostępnych w grze. Dowiecie się na czym polega ta aktywność, co za nagrody się za nią dostaje i gdzie znajdziecie ją na mapie.
- Nagrody
- Aktywność nocna
- Zadania do wykonania
- Szybkie porady
- Anomalia GRE C-A-22
- Anomalia GRE C-A-05
- Anomalia GRE C-A-01
- Anomalia GRE C-A-79
- Anomalia GRE C-A-78
- Anomalia GRE C-A-55
- Anomalia GRE C-A-67
- Anomalia GRE C-A-56
- Anomalia GRE C-A-34
- Anomalia GRE C-A-23
- Anomalia GRE C-A-91
- Anomalia GRE C-A-83
Nagrody
Anomalie GRE to świetne miejsca na zdobywanie inhibitorów. W trakcie wykonywania tej aktywności pobocznej zdobędziecie 2 inhibitory. To bardzo ważny element rozwoju postaci. Więcej informacji o rozwoju i inhibitorach znajdziecie na osobnych stronach poradnika:
Dodatkowo oprócz 2 inhibitorów, za każde wykonane zadanie otrzymacie 1500/3000/3500/4000 PD do walki plus te, które samodzielnie zdobędziecie eliminując wrogów w tej lokacji.
Aktywność nocna
Anomalie GRE to aktywności nocne. Oznacza to, że w dzień nie będzie tam nic do zrobienia - nie spotkacie ani przeciwnika, ani nie dostaniecie się do skrzyni GRE z inhibitorami.
Aby dostać się do tego inhibitora musicie pierw wykonać zadanie. W miejscu anomalii GRE należy zabić przeciwnika zwanego Revenant. Pojawi się on tylko w nocy, po godzinie 20. Jeśli dotrzecie na miejsce szybciej i nie zobaczycie wroga, po prostu wyjdźcie z terenu i wróćcie po pewnym czasie, np. po godzinie.
Zabicie przeciwnika nie jest skomplikowane. Chociaż jest to dość ruchliwy zombie, który często zmienia swoją pozycję, a dodatkowo przywołuje stado zwykłych przeciwników. Dobrym sposobem będzie walka z nim na wszelkich wzniesieniach, np. na kontenerach. Po zabiciu głównego przeciwnika warto pozbyć się tych pomniejszych, aby nie przeszkadzały w eksploracji oraz aby zdobyć jeszcze więcej punktów doświadczenia do rozwoju umiejętności walki.
Zadania do wykonania
Anomalie GRE polegają na wykonaniu trzech zadań:
- Zabiciu Revenata;
- Otworzeniu kontenera (zawsze klapa jest na górze);
- Wyjęciu inhibitorów ze skrzyni.
Zrobienie wszystkich trzech opisanych powyżej elementów zakończy to zadanie, a do waszych umiejętności wpadnie dodatkowo 1500/3000/3500/4000 PD walki.
Szybkie porady
Przed przyjściem na teren anomalii GRE warto zadbać o dobrą i nieuszkodzoną broń. Możecie je zdobyć z misji, ze skrzyń bądź kupić u handlarza. W tym przypadku dobra byłaby broń szybka, która umożliwiałaby sprawne i ostre ciosy. Przeciwnik porusza się naprawdę szybko i często zmienia pozycję, więc wszelkie ciężkie bronie dwuręczne itp. mogą utrudnić wykonanie zadania.
Dobrym pomysłem będzie też łuk, jeśli lubicie zachowywać sporą odległość od zarażonych. Informacje o tym jak zdobyć tę broń znajdziecie na stronie Pierwszy łuk - jak zdobyć?
Warto też zadbać o umiejętności rozdane w walkę. Nie wybierajcie się na anomalie mając podstawowy build. Znacznie lepiej będzie wybrać się na ten teren mając już rozdanych trochę punktów. W takim sposób oszczędzicie sobie nerwów, gdy całą aktywność wykonacie w niecałą minutę albo dwie.
Umiejętności, w które warto inwestować punkty walki na samym początku to:
- Doskonały unik,
- Kopnięcie z wyskoku,
- Precyzyjne celowanie.
Więcej o broniach i umiejętnościach znajdziecie na stronach:
- Lista najlepszych broni
- Najlepszy build
Nie można też zapominać o apteczkach. Warto przygotować je przed wejściem na arenę. W krytycznej sytuacji wystarczy wskoczyć na jeden z kontenerów i wyleczyć bohatera, aby nie skończyć nocy w bardzo nieprzyjemny sposób. Dla przypomnienia, po śmierci stracicie jedynie nocne bonusy, a nie wszystkie punkty, które zdobyliście.
Anomalia GRE C-A-22
Dzielnica: Houndfield
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-05
Dzielnica: Trinity
Nagrody: 1500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-01
Dzielnica: Quarry End
Nagrody: 1500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-79
Dzielnica: Downtown
Nagrody: 2500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-78
Dzielnica: Garrison
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-55
Dzielnica: Garrison
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-67
Dzielnica: Pustkowia
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-56
Dzielnica: Newfound Lost Lands
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-34
Dzielnica: Lower Dam Ayre
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-23
Dzielnica: Lower Dam Ayre
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-91
Dzielnica: Saint Paul Island
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-83
Dzielnica: The Wharf
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory