Dying Light 2: W mrok - pomóc Anderson czy nie? Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu W mrok – czy pomóc Anderson
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania W mrok. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy pomóc Anderson.
Kompletny opis przejścia głównego zadania W mrok znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór w misji W mrok - pomóc Anderson czy kontynuować misję?
- Wariant 1 - Pomóż Anderson (Help Anderson)
- Wariant 2 - Dotarcie do kryjówki Hakona (Get to Hakon's hideout)
Ważny wybór w misji W mrok - pomóc Anderson czy kontynuować misję?
Gdy wyjdziecie z budynku, Aiden połączy się z Anderson przez krótkofalówkę. Kobieta utknęła w windzie w tunelu i sama nie da rady się stamtąd wydostać. W tym momencie będziecie musieli podjąć decyzję, która będzie miała wpływ na dalszy przebieg tego zadania.
- Pomogę Ci (I'll help you): Aiden zgadza się pomóc Anderson, co wiąże się z wykonaniem dodatkowego zadania w tej misji;
- Dziękuję za pomoc (Thank's for the help): Aiden nie pomoże Anderson, co wiąże się z natychmiastowym przejściem do etapu z dotarciem do kryjówki Hakona.
Wariant 1 - Pomóż Anderson (Help Anderson)
Udajcie się do obszaru oznaczonego na mapie świata. Waszym pierwszym zadaniem będzie opanowanie sytuacji na placu - musicie pozbyć się wszystkich przeciwników, bo inaczej nie będziecie mogli wejść w interakcję z generatorami. Wśród sporej grupy zwykłych zombie znajdzie się dwóch mocniejszych przeciwników, Goliathów.
Zwróćcie uwagę na czerwone butle z gazem, które zostały rozstawione w dwóch miejscach na placu - po prawej stronie, w miejscu widocznym na powyższym obrazku i z drugiej strony windy. Zwabcie przeciwników w tym kierunku, a następnie przy pomocy koktajlu mołotowa podpalcie butle, aby wywołać dużą eksplozję.
Uwaga! Włączenie generatorów zwabi na plac więcej przeciwników.
Pierwszy generator znajduje się na placu tuż obok windy - podejdźcie do niego i wejdźcie w interakcję z kablem leżącym na ziemi.
Drugi generator znajduje się za wysokim ogrodzeniem. Możecie się tam dostać po metalowym rusztowaniu.
Trzeci generator również znajduje się na placu, obok windy, w miejscu widocznym na powyższym obrazku.
Gdy wszystkie generatory zaczną działać, uruchomcie windę. Ze środka wyjdzie Anderson, niestety zdążyła się już przemienić.
Wariant 2 - Dotarcie do kryjówki Hakona (Get to Hakon's hideout)
Jeśli nie zdecydujecie się pomóc Anderson, ominie Was wykonania dodatkowej aktywności i walka ze sporą grupą zombie.
Kryjówka Hakona znajduje się na dachu w dzielnicy Quarry End.