Zadanie główne - Droga do Damonty | Świątynia Tytana poradnik Wasteland 2
Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2017
Zadanie główne - Droga do Damonty
By przejść przez kanion i móc ruszyć do Damonty musisz zapłacić daninę dla świątyni. Udaj się na Pierwszy Posterunek. Tam brat Franks wręczy drużynie trzy pojemniki na radioaktywny szlam. Za drużyną zacznie podążać również mnich Sapphiro. Tak długo jak żyje, nie będziesz atakowany przez tutejszych łupieżców, którzy z reguły pełnią rolę swoistych strażników beczek ze szlamem. Uważaj jednak, bo członkowie Milicji będą próbować zabić mnicha, by ukryć swoje istnienie.
Istnieje łącznie 8 pojemników ze szlamem (obrazek). 6 w kanionie, 2 na terenie Świątyni. Każdego możesz użyć tylko raz. Przy każdej beczce znajdziesz grupkę przeciwników - łupieżców lub zmutowane zwierzęta. Gdy oczyścisz teren dodaj pojemniki, które dostałeś od Franksa do paska szybkiego wyboru, wybierz je i kliknij na beczce by napełnić pojemnik. Gdy tylko napełnisz trzy, możesz ruszać do Świątyni.
Porozmawiaj z bratem Parsonsem na bramie do Świątyni i wręcz mu pojemniki. Jeśli wcześniej zabijałeś mnichów, to poinformuje on, że by wejść musisz wręczyć podwójny trybut. Dostaniesz dodatkowe zbiorniki i musisz udać się do kolejnych beczek. Możesz też donieść o siedzibie Milicji, by zmniejszyć daninę ponownie do 3 sztuk. Gdy wręczysz szlam, będziesz mógł wejść na teren Świątyni, ale jeszcze nie z niej wyjść (a przynajmniej nie tą stroną, co potrzeba) - brama na wschód będzie zamknięta dopóki nie porozmawiasz z ojcem Enolą. Enola będzie chciał byś udał się do Silosu 7 i zajął się niejakim bratem Wrightem, którzy wyrzekł się Tytana (główny wątek Świątyni). Gdy tylko zgodzisz się przyjąć misję brama na wschód zostanie otwarta i będziesz mógł ruszyć do Damonty.
Alternatywne rozwiązania:
1. Rozwiązanie siłowe - zabij brata Franksa na 1 posterunku i Gorskiego na 3, a potem ruszaj w stronę Świątyni. Gdy spróbujesz przebić się przez bramę, zdesperowani mnisi odpalą Tytana i zacznie się odliczanie. Po jakimś czasie zatrzyma je ojciec Enola i zaproponuje drużynie poddanie się i areszt. Jeśli się zgodzisz trafisz do więzienia pod ziemią, skąd możesz się wydostać używając ułamanej nogi z łóżka na poluzowanych kratach. Jeśli nie zgodzisz się poddać, możesz od razu wybić całą świątynię i przebić się na wschód, a stamtąd ruszyć do Damonty;
2. By nie płacić daniny możesz skorzystać z kanału, by dostać się do podziemi, a tam skorzystać, z któregoś wyjścia na powierzchnię prowadzącego na teren Świątyni. Jeśli nie włączysz alarmu w podziemiach, to po wyjściu na powierzchnię prawdopodobnie mnisi będą ciągle nastawieni neutralnie. Porozmawiaj wtedy z Enolą, przyjmij jego zadanie i od razu ruszaj na wschód.
Dotyczy zadań:
- Odnajdź drogę do Damonty i zamontuj drugi wzmacniak;
- Przekaż daninę, by wejść do Świątyni Tytana;