Pozostałe zadania | Obóz Kolejarzy | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Pozostałe
Znajdź radioaktywne grzybki
Diler w wagonie w zachodniej części mapy będzie chciał radioaktywne grzybki. Znajdziesz je na północno-wschodnim krańcu mapy. Nie otrzymasz od niego nic w zamian, ale będziesz wtedy mógł u niego zakupić wytworzony narkotyk. Po transakcji możesz donieść na niego Kekkahbahowi lub go zabić, a później powiedzieć o tym wodzowi (wcześniej też, ale trochę grosza zawsze się przyda).
Dotyczy zadań:
- Znajdź radioaktywne grzybki;
- Znajdź kupca dla radioaktywnych grzybków;
Powiedz Kekkahbahowi o ofierze bomby
Wchodząc do Obozu znajdziesz leżącego na ziemi Indianina, który padł ofiarą bomby-pułapki. Możesz mu pomóc jeśli masz umiejętność Chirurg. Powiedz o nim Kekkahbahowi.
Zapasy Hollidaya
Na ziemi niczyjej znajdziesz zapasy Hollidaya. Dostaniesz zniżkę, gdy mu je zwrócisz.
Dotyczy zadań:
- Znajdź właściciela ukradzionych skrzyń z zapasami;
- Odnajdź skradzione zapasy dla Holliday'a.
Zlokalizuj starożytną maszynę "CD-i"
Quarex w salonie gier chce byś znalazł dla niego konsolę CD-i. Kupisz ją u Szczerego Jona - handlarza antykami (innymi konsolami) w obozie Atchisończyków. Za zwrócenie CD-i dostaniesz 100$, ale możesz też zanieść konsolę do Mercaptain w Twierdzy, za co będziesz mógł pobrać od niej dodatkowy przedmiot z rewizji. Drugie rozwiązanie oczywiście nie spodoba się Querexowi - przyjmie konsolę, lecz nie dostaniesz wynagrodzenia.
Pozbądź się Złomiarzy dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij wszystkich członków czterech grupek Złomiarzy na terenie obozu Atchisończyków. Nie są ciężkim wyzwaniem. Uważaj na zakopane miny prowadzące do ich siedzib i na alarmy zamontowane w ich skrytkach.
Podążaj za nosem Scotchmo by odnaleźć jego ukryty zapas Gadziego Soku
Scotchmo będzie komentował czy wyczuwa swoją wódę w zależności od tego, gdzie będziesz. Alkohol zakopany jest niedaleko sklepu Hollidaya, ale by się do niego dostać trzeba pójść dookoła, przez miasteczko ćpunów. By odkopać soczek musisz użyć łopaty. Łopatę możesz znaleźć np. na cmentarzu przed Twierdzą Strażników (tam, gdzie zaczynałeś grę) lub przed kopalnią Lewe'Lowanie (numer 3 na mapie świata).
Pokaż tajemniczy dziennik Generałowi Vargasowi
W dzielnicy włóczęg znajdziesz ciało i sprzęt Brzytwy Szatana. Podnieś gwiazdę i dziennik, a następnie zanieś je Vargasowi w Twierdzy Strażników. Vargas zleci ci udanie się do Darwin i sprawdzenie, co tam się dzieje. W Darwin znajdziesz kolonię zarażonych mutantów. Gdy ich uleczysz, będą chcieli żebyś obiecał nie zdradzić nikomu faktu ich istnienia (zaatakują, jeśli odmówisz dochowania tajemnicy). By zakończyć zadanie wróć do Vargasa i powiedz mu co się dzieje w Darwin (albo prawdę albo kłamstwo - jeśli masz w drużynie Vipulę z Darwin, to ta odejdzie z zespołu przy złamaniu obietnicy, jaką dałeś mutantom).
Żółw (Easter Egg)
Na północnym krańcu mapy za małym skupiskiem mieszkalnym (meneli) dostrzeżesz małego żółwia odwróconego na skorupę, który zdecydowanie potrzebuje twojej pomocy. Korzystając ze zdolności Zaklinacza Zwierząt możesz pomóc mu się odwrócić. Wtedy zacznie podążać swoją ścieżką. Nie wiesz jednak, że chce ci się odwdzięczyć. Cała trasa przy jego tempie zajmie około 20 minut, dlatego w tym czasie zajmij się kolejnymi zadaniami, a później skieruj się na południe koło wodospadu.
Po lewej stronie rzeki obok drzewa dostrzeżesz pustą skorupę oraz mały kopiec w ziemi, który musisz rozkopać łopatą. Znajdziesz tam dość sporo cennych rzeczy (dobór losowy).