Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ulepszcie kombinezony antyradiacyjne | Santa Fe Springs | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Ulepszcie kombinezony antyradiacyjne (koci żwirek)

Zadanie otrzymasz od Woodsona. By móc swobodnie poruszać się po mocno napromieniowanych regionach Kalifornii niezbędne jest ulepszenie kombinezonów, do czego potrzeba 56 funtów kociego żwirku. W różnych zakątkach znajdziesz ośmiofuntowe torby. Z prostej matematyki wynika, że potrzebujesz 7 toreb, ale na szczęście jest ich więcej niż potrzeba - 3 znajdziesz w Angelorium, 4 w Rodii, a po jednej w Salt Lake Park, Los Alamitos i w Long Beach.

  • Salt Lake Park - pomniejsza lokacja na północ od Santa Fe, gdy będziesz w okolicy dostaniesz od Woodsona wezwanie by się tam udać. Żwirek znajdziesz w gnoju na końcu obszaru, trzeba się będzie przebić przez kilka miodożerów. Opuszczając lokację zostaniesz jeszcze zaatakowany przez grupę robotów, które mają ze sobą potężne działo mezonowe;
  • Los Alamitos - pomniejsza lokacja na południe od Santa Fe. Żwirek leży na ziemi na północy lokacji;
  • Long Beach - pomniejsza lokacja na południowych zachód od Rodii. Żwirek leży na ziemi na północy obszaru, za robotami (jest z nimi działo mezonowe!);
  • Angelorium - jedna torba znajduje się w tunelach parowych. Dwie torby ma Pan Kultura. Możesz je zabrać, gdy Tori Robbinson przejmie władzę... lub gdy oddasz Kulturze grzałkę do tostera znalezioną w tosterze w Akwedukcie Los Angeles... lub gdy go zabijesz;
  • Rodia - doktor Robert Horhata wręczy drużynie paczkę za opracowanie lekarstwa na plagę w Rodii. Jeśli pomożesz uleczyć chorobę i zamkniesz Beatrice w szopie dla Dantego, to ten wręczy wam kolejną torbę. Inna paczka jest w kanale pod bankiem, a jeszcze inna na farmie na północy mapy.

Woodson skontaktuje się z drużyną, gdy kombinezony będą gotowe po tym jak odda mu się żwirek. Nastąpi to po zamontowaniu przynajmniej jednego wzmacniaka (w Angelorium albo w Rodii). Dostaniesz wezwanie by udać się do nowej pomniejszej lokacji na mapie - Whittier, gdzie masz walczyć z jednym syntkiem... Po przybyciu na miejsce okaże się, że faktycznie będziesz walczył z jednym syntkiem... I z dziesięcioma innymi, atakującymi z każdej strony. Ta walka to bardzo ciężkie wyzwanie i test dla całego oddziału, w szczególności jeśli grasz na wysokim poziomie trudności. Jeśli masz duże problemy - zrezygnuj i póki co odwiedź inne lokacje starając się zrobić wszystkie zadania, by zdobyć jak najwięcej doświadczenia i sprzętu. Warto też wcześniej odwiedzić handlarza w Salt Lake Park, który sprzedaje ciężki sprzęt, w tym RPG-i. Tuż przed odwiedzeniem Whittier (po przybyciu do lokacji nie będzie kiedy) warto też zażyć wszelkie jedzenie wzmacniające statystyki, jakie możesz mieć.

Walka w Whittier - Ulepszcie kombinezony antyradiacyjne | Santa Fe Springs | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Walka w Whittier

Walczyć przyjdzie na stosunkowo otwartym terenie, nie ma za wiele miejsc gdzie można się schować, a co ważniejsze - będziesz atakowany ze wszystkich czterech stron. Dowódca znajduje się na środku - on jest pierwszym celem i powinien paść jak najszybciej, w miarę możliwości po pierwszych dwóch, trzech ruchach twoich postaci. Pozostałe syntki póki co będą daleko, więc minie trochę czasu zanim się zbliżą. Dwa będą na północy i zachodzie, po trzy na wschodzie i południu.

Po zabiciu głównego syntka (wybuchnie w momencie śmierci!), wycofaj cały zespół w jednym kierunku, np. do tyłu, by wydłużyć trasę cyborgów z pozostałych krańców mapy. Syntki ze strony, w którą się wycofujesz najlepiej od razu potraktuj rakietami, by się ich błyskawicznie pozbyć. Możesz wtedy zając dogodne pozycje i przyjmować ataki z pozostałych trzech stron. Uważaj jeszcze na wrogich snajperów, którzy mają bardzo duży zasięg. W razie potrzeby zejdź z linii, by wymusić na nich wyjście na otwartą przestrzeń.

Wkrótce po wizycie w Whittier, Woodson skontaktuje się, by odebrać kostiumy - Ulepszcie kombinezony antyradiacyjne | Santa Fe Springs | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry

Wkrótce po wizycie w Whittier, Woodson skontaktuje się, by odebrać kostiumy. Po przybyciu do Santa Fe będziesz mógł też dołączyć do drużyny nową postać - Brata Thomasa, ex-członka Bożej Milicji. Zanim porozmawiasz z Woodsonem zostaw część oddziału poza budynkiem, podobnie jak na obrazku. Po raz kolejny zostaniesz zaatakowany znienacka. Część oddziału na zewnątrz niech zajmie się tutejszymi puszkami. Postaraj się na razie nie wchodzić do dużego pomieszczenia. Przy drzwiach do budynku czekają kolejne trzy roboty, ale jeśli będziesz poza ich zasięgiem widzenia, to nie będą nic robić, więc będziesz mógł najpierw w spokoju zająć się tymi przy dziurze w ścianie.

Po wszystkim otrzymasz od Woodsona nowe kombinezony antyradiacyjne. Dają one ochronę 5, więc jeszcze za małą by udać się do Seal Beach (choć teoretycznie możesz próbować się przebić), ale wystarczającą by udać się na północ, do Hollywood i parku Griffith, gdzie należy zamontować wzmacniak.