Pozostałe zadania | Agrocentrum | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Pozostałe
Uratuj pracowników Agrocentrum
Zadanie dostaniesz podczas pierwszej rozmowy z Kathy Lawson w Kompleksie Głównym,. Spróbuj uratować każdego pracownika Ag Center będącego w niebezpieczeństwie. Jest to elastyczny quest, bez żadnych sztywnych limitów, w stylu "musisz uratować przynajmniej pięć osób". W miarę możliwości powinieneś pomagać każdemu, kogo napotkasz. Zaliczają się do tego m.in. naukowcy atakowani przez mutantów i uwięzieni w pnączach na ścianach (możesz ich uwalniać z pomocą umiejętności Traper lub umiejętnością Chirurgii - jeśli nie masz żadnej z tej umiejętności nie dotykaj ich wcale, a zamiast tego wyłącz nawadnianie, co i tak spowoduje uwolnienie wszystkich uwięzionych. Wciąż jednak będziesz musiał kliknąć każdego z nich. Trzymające ich pnącza będą martwe, ale naukowcy sami nie zdołają się z nich uwolnić) oraz Matt Forrestal, który również jest zarażony. Jeśli opracujesz lekarstwo, Matt przeżyje i z wdzięczności zdradzi ci kod do swojego sejfu. Automatycznie także zaliczysz wówczas zadanie.
Uratuj Julia od królików
Zachodnia część głównego kompleksu. Julio będzie atakowany przez trzy dzikie króliki. Jeśli masz Zaklinanie zwierząt możesz zakraść się do królików i je uspokoić (tylko jedną osobą, reszta oddziału niech zostanie z tyłu). W innym przypadku musisz je zabić, co będzie dla Julia bardzo traumatycznym przeżyciem. Z martwych królików możesz później zabrać królicze łapki, które dają +1 do szczęścia.
Uratuj pracowników od zmutowanych kreatur
Wschodnia część głównego kompleksu. Grupa naukowców będzie atakowana przez grupę mutantów w otoczeniu strąków. Najlepiej zajść ich od tyłu jak na obrazku (przejściem niedaleko wejścia do piwnicy) i natychmiast zwrócić na siebie uwagę mutantów, co sprowokuje ich do podejścia do zespołu. Wykorzystuj strąki jako źródło obrażeń obszarowych, ale jednocześnie upewnij się, że żaden z naukowców nie jest w polu rażenia.
Eskortuj Skinnera z grzybiarni
Piwnica, grzybiarnia. Skinner będzie chciał, byś zaprowadził go bezpiecznie do wyjścia. Zacznie podążać za zespołem, jeśli się zgodzisz. Wtedy wystarczy wrócić się do drabiny prowadzącej do głównego kompleksu, by wykonać zadanie. Najlepiej najpierw całkowicie wyczyścić jaskinie zanim weźmiesz quest.
Uwolnij Ryana z zagrody dla zwierząt
Wschodnie Pola. Pozbądź się mutantów atakujących Ryana. Ryan zapyta się o Rachel z Głównego Kompleksu, która na tym etapie najprawdopodobniej nie będzie już żyła (automatycznie wybucha, gdy pierwszy raz ją zobaczysz, jedyny potencjalny sposób jej uratowania to nie spotkanie jej, opracowanie lekarstwa i wlanie go do zbiornika). Możesz go okłamać lub powiedzieć prawdę. Nie zapomnij z nim później porozmawiać w kompleksie głównym, by zakończyć zadanie. Będzie wściekły, jeśli go okłamałeś, ale możesz go udobruchać i podbudować na duchu z pomocą umiejętności dialogowych.
Napraw błąd Sue i uratuj trzy lokalne społeczności od zarazy Agrocentrum
Zachodnie Pola Musisz udać się do trzech lokacji w okolicy (numer 2 na mapie świata) i wlać serum z Agrocentrum do zbiornika z wodą w każdej z nich (oczywiście najpierw musisz je zdobyć). Zadanie dostaniesz, jeśli uratujesz umierającego Sue za pomocą Chirurga, a następnie wyciągniesz od niego informacje o tym, gdzie wysłał gołębie. Alternatywnie - jeśli nie masz jak uratować Sue - możesz wydedukować co się stało przeglądając jego rzeczy i pobliski gołębnik. Do tych 3 lokacji (Zainfekowana Wioska, Zainfekowana Farma, Zainfekowana Stacja Pomp) najlepiej udać się po załatwieniu wszystkich spraw w Ag Center. Pobyt w nich sprowadza się do walk z dużą ilością strąkoludzi, w tym z ich ulepszonym, bardziej "świecącym" modelem, więc powinieneś być dobrze wyposażony i gotowy do walki, gdy się tam udasz. We wszystkich trzech lokacjach generalnie nie ma nic poza zbiornikiem i kilkoma skrytkami, ale w Zainfekowanej Wiosce znajdziesz także lokalnego szeryfa i mieszkańców, którzy zamknęli się w więzieniu. Jeśli ich uwolnisz, dostaniesz od szeryfa klucz i kod do sejfu (MAYBERRY - wystukuj cyfry odpowiadające literom). Oczywiście obejdziesz się bez klucza i bez kodu, jeśli masz Włamywacza i Kasiarza.
Jeśli Sue żyje, to po wszystkim możesz do niego wrócić, a wręczy ci w nagrodę pancerz +2.