Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Obóz Atchisończyków
Wasteland 2 - Obóz Atchisończyków
Lider atchisończyków. Dużo bardziej skłonny do zawarcia pokoju niż Kakkehbah. Byłby bardzo zadowolony, gdybyście zdobyli dla niego Gwóźdź.

Jeśli chcesz pomóc topekanom to możesz go po prostu zabić (będziesz jeszcze walczył z Chiselem) albo zastraszyć (Zakapior 5), by zdradził gdzie jest schowane szczęka hamulcowa.
Jeśli zamierzasz doprowadzić do pokoju - powiedz mu o Jessie i bombie na placu zabaw. To go załamie i będzie gotów natychmiast zakończyć wojnę. Możesz od niego wtedy albo zażądać szczęki albo namówić do spotkania z Kakkehbabem i do pertraktacji pokojowych.

Jamesowi możesz także powiedzieć o naprawionej studni. Będzie także chciał, byś zajął się lokalnymi złomiarzami, jeśli nie przyjąłeś tego zadania wcześniej od Kakkehbaha.
Szczęka schowana jest w huśtawce przed domem Jamesa. By się do niej dostać musisz zniszczyć huśtawkę z pomocą Wyłamywania albo strzelając/uderzając w nią.
Jeśli chcesz o lokacji szczęk dowiedzieć się w "oficjalny" sposób, powiedz Jamesowi o bombie, która mogła zabić Jessie lub zastrasz go.
Chisel to szef ochrony Jamesa - będziesz z nim walczył, jeśli go zaatakujesz.
Gdy doprowadzisz do pokoju między Indianami, zaczepi drużynę podczas opuszczania Obozu Kolejarzy z prośbą by go "aresztować", czyli dołączyć do oddziału.
Znajdziesz tu grupę członków gangu Złomiarzy i skrzynie ze sprzętem. W jednej ze skrzyń są zapasy ukradzione Holliday'owi. Dostaniesz zniżkę w jego sklepie, gdy mu je zwrócisz.
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Szczery John sprzedaje tu przedwojenne antyki, w tym stare konsole do gier. Jedną z nich jest CD-i, które chce Quarax z salonu gier w obozie topekan.
Jest zdesperowana, by sama zakończyć wojnę. Możesz jej powiedzieć, że zamierzasz pomóc albo doprowadzając do pokoju albo zabijając liderów obu plemion.
Możesz ją naprawić z pomocą Naprawy mechanicznej. Mieszkańcy będą ci wdzięczni i będziesz mógł tu potem uzupełniać wodę.
James wręczy ci bombę w podzięce, jeśli powiesz mu o naprawionej studni
Znajdziesz tu Jessie, jeśli żyje i nie została porwana przez Topekan.
W środku znajdziesz trochę broni i toster.
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij ich dla Kekkkahbaha / Jamesa
Powiększ mapę

Obóz atchisończyków | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Casey James – Lider atchisończyków. Dużo bardziej skłonny do zawarcia pokoju niż Kakkehbah. Byłby bardzo zadowolony, gdybyście zdobyli dla niego Gwóźdź.

Jeśli chcesz pomóc topekanom to możesz go po prostu zabić (będziesz jeszcze walczył z Chiselem) albo zastraszyć (Zakapior 5), by zdradził gdzie jest schowane szczęka hamulcowa.
Jeśli zamierzasz doprowadzić do pokoju - powiedz mu o Jessie i bombie na placu zabaw. To go załamie i będzie gotów natychmiast zakończyć wojnę. Możesz od niego wtedy albo zażądać szczęki albo namówić do spotkania z Kakkehbabem i do pertraktacji pokojowych.

Jamesowi możesz także powiedzieć o naprawionej studni. Będzie także chciał, byś zajął się lokalnymi złomiarzami, jeśli nie przyjąłeś tego zadania wcześniej od Kakkehbaha.

Szczęka hamulcowa – Szczęka schowana jest w huśtawce przed domem Jamesa. By się do niej dostać musisz zniszczyć huśtawkę z pomocą Wyłamywania albo strzelając/uderzając w nią.
Jeśli chcesz o lokacji szczęk dowiedzieć się w "oficjalny" sposób, powiedz Jamesowi o bombie, która mogła zabić Jessie lub zastrasz go.

Chisel (NPC) – Chisel to szef ochrony Jamesa - będziesz z nim walczył, jeśli go zaatakujesz.
Gdy doprowadzisz do pokoju między Indianami, zaczepi drużynę podczas opuszczania Obozu Kolejarzy z prośbą by go "aresztować", czyli dołączyć do oddziału.

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Zapasy Holliday'a – Znajdziesz tu grupę członków gangu Złomiarzy i skrzynie ze sprzętem. W jednej ze skrzyń są zapasy ukradzione Holliday'owi. Dostaniesz zniżkę w jego sklepie, gdy mu je zwrócisz.

Złomiarze – Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa

Handlarz – Szczery John sprzedaje tu przedwojenne antyki, w tym stare konsole do gier. Jedną z nich jest CD-i, które chce Quarax z salonu gier w obozie topekan.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Melissa – Jest zdesperowana, by sama zakończyć wojnę. Możesz jej powiedzieć, że zamierzasz pomóc albo doprowadzając do pokoju albo zabijając liderów obu plemion.

Uszkodzona studnia – Możesz ją naprawić z pomocą Naprawy mechanicznej. Mieszkańcy będą ci wdzięczni i będziesz mógł tu potem uzupełniać wodę.
James wręczy ci bombę w podzięce, jeśli powiesz mu o naprawionej studni

Jessie – Znajdziesz tu Jessie, jeśli żyje i nie została porwana przez Topekan.

Opuszczony dom – W środku znajdziesz trochę broni i toster.

Legenda Wasteland 2 - Obóz Atchisończyków

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Obóz atchisończyków

Atchisończycy żyją w dużo mniej imponujących warunkach niż Topekanie. Przymierają z głodu i są na krawędzi wyniszczenia. Ich wódz - Casey James będzie dużo bardziej pokorny i łatwo da się go namówić do zaprzestania walki, skąd będzie już bardzo blisko do pokoju.

Jest to znacznie bardziej prymitywny i biedniejszy region, w którym nie ma aż tak wiele do zrobienia. Podczas wędrówki uważać musisz na cztery grupy Złomiarzy, którzy będą atakować, gdy tylko zobaczą twój oddział. Najlepiej od wejścia pójdź w lewo, a nie główną drogą na wprost. Grupa przeciwników na wprost wykorzystuje ułożenie terenu i walka może tam być dość problematyczna. Jeśli zajdziesz ich od tyłu stracą ten atut i nie będziesz otoczony z trzech stron. Wędrując po regionach Złomiarzy warto też zwracać uwagę na alarmy przy skrzyniach - nie robią one co prawda aż tak wielkiej różnicy, ale wyłączenie alarmu nie ściągnie na ciebie od razu wszystkich z danego obszaru. Uważać musisz też na zakopane w piasku miny - albo je rozbrój (Saper) albo je wykorzystaj i spróbuj ściągnąć na nie przeciwników.