Zadania | Wieża Radiowa | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zadania
Przynieś Gwiazdę Asa do domu
Krótko po wejściu do obszaru znajdziesz na ziemi po lewej stronie, ukrytą wewnątrz krzaków - gwiazdę Asa. Gdy ją podniesiesz dostaniesz zadanie, by zwrócić ją do Twierdzy. Tam oddaj ją Flintlockowi, który zarządza muzeum.
Przynieś część zabójcy Asa do bazy
Gdy odnajdziesz ciało Asa (jaskinia na wschodzie), Vargas poinstruuje oddział, byście przynieśli do bazy część syntetyka, który go zabił. Jego nogę znajdziesz na ziemi w północnej części obszaru. Zanieś ją kapitan Mercaptain w Twierdzy.
Sprawdź informacje o ataku syntetyków na wieżę radiową
Dużo później (prawdopodobnie po opuszczeniu Więzienia), podczas wędrówki po pustkowiu dostaniesz od Vargasa wezwanie, by sprawdzić teren wieży, gdzie podobno widziano jakieś syntetyki. Vargas będzie chciał, byś spróbował zdobyć kogoś żywcem, ale okaże się że na miejscu jest tylko kilka zwykłych robotów, które trzeba będzie zniszczyć. Po załatwieniu sprawy Vargas znów skontaktuje się przez radio z oddziałem. Tego zadania nie ma w dzienniku.