Narzędzie zniszczenia (Osiągnięcia) | Kampania - rebelia poradnik StarCraft II: Wings of Liberty
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Narzędzie zniszczenia (Osiągnięcia)
Narzędzie zniszczenia :
Eskortuj Tychusa do Odyna, zniszcz bazy Dominium, znajdź i zniszcz Lokiego, znajdź próbki tkanek cerebrata, Tychus musi przeżyć, Odyn musi przetrwać.
Atak na Asgard :
Loki to tutejszy prototypowy krążownik dysponujący szybkostrzelnym działkiem i potężną wytrzymałością (1500 HP). Leżakuje on sobie we wschodniej, centralnej części mapy i nie ma możliwości by zwabić go na Odyna. W zamian musisz posłużyć się jednostkami przeciwlotniczymi. Do ataku najlepiej przystąpić po czwartej zniszczonej bazie przez Tychusa.
Wraz z misją dostajesz zjawy, ale wspomóc się możesz też i wikingami, tym bardziej, że maskowanie tych pierwszych w starciu z Lokim jest nieprzydatne. Zauważ, że do wyboru masz również goliaty. Grunt żeby Twój oddział był liczny i zestrzelił giganta zanim ten powystrzela Cię jak kaczki. Około dziesięć jednostek powinno dać sobie spokojnie radę, choć oczywiście im więcej, tym lepiej.
Osiągnięcie nie wymaga ukończenia głównej misji.
Ragnarok & Roll :
Scenariusz nie różni się zbytnio od tego przedstawionego w opisie podstawowym misji. Systematyczne naprawy Odyna zagwarantujesz sobie wybierając najpierw ERK, a później klikając prawym klawiszem myszki maszynę kroczącą. Tak samo postępuj z każdym nowo powołanym do życia żołnierzem, pojazdem czy też statkiem. Możesz nawet posunąć się o krok dalej i ustawić "wylot" budynków na szalejącym Tychusie.
Armia towarzysząca Odynowi powinna składać się wszelkiej maści jednostek, tak aby była w stanie szybko wyeliminować każde zagrożenie. Mimo to od początku staraj się więcej produkować zjaw czy też wikingów, które w ostatniej fazie misji bardzo Ci się przydadzą. O ile bowiem pierwsze dwa przyczółki Tychus zdominuje bez większych przeszkód, to już od trzeciego zaczną się schody i ofiary. Dwa ostatnie bastiony Dominium to także zatrzęsienie banshee, wikingów i krążowników (zwłaszcza przy ostatnim) i Odyna w walce z nimi należałoby bezwzględnie wspierać.
Co jakiś czas zerkaj czy ERK czasem nie zginęły śmiercią tragicznego od jakiegoś przypadkowego wystrzału i w razie czego szybko ich uzupełniaj. Za Odynem wystarczy by poruszało się 2-3 robotników, a przy okazji naprawiać będą też pozostałe jednostki. Jeśli masz do dyspozycji statek naukowy, też możesz go wykorzystać. Z przeliczeń wynika, że żywotność mecha w trakcie wypełniania zadania nie może spaść poniżej 1750 HP.
Słówko jeszcze w kwestii obrony bazy. Konieczne zadbaj o solidną defensywę na północy, gdyż kolejne ataki Dominum będą znacząco przybierały na sile.