Egzorcystka, (1) | Kampania - ściśle tajne | StarCraft II Wings of Liberty poradnik StarCraft II: Wings of Liberty
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Egzorcystka, cz. 1
Główne zadania :
- Zniszcz zapas jorium
- Zniszcz zbiornik z terrazytem
- Zniszcz indoktrynator psioniczny
- Nova musi przeżyć
- Zabij widma (10) (zielone oznaczenia)
Dodatkowe zadania :
Zadanie wieńczące wątek Gabriela Tosha. Nakłania on Raynora bo interwencji zbrojnej w słynnym wiezieniu Nowe Folsom oraz wypuszczenia na wolność przetrzymywanych tam przeciwników Dominium. Pośród nich znajduje się również wielu pospolitych przestępców i morderców, o czym przekonuje Nova, jeden z duchów Mengska. W egzorcystkę zabawimy się, jeśli podczas odprawy staniesz po jej stronie.
Scenariusz składa się z trzech etapów i jest wędrowniczy, co oznacza, że nie będziesz budował bazy tylko podarowanymi jednostkami spróbujesz osiągnąć cel. Ten przewiduje destrukcję zapasów jorium, zbiornika z terrazytem oraz indoktrynatora psionicznego. Tosh wykorzystuje te rzeczy do produkowania widm, czyli ulepszonych wersji tradycyjnych duchów.
[#1]
Nova jest permanentnie zamaskowana, co pozwala jej zabijać w pełnej konspiracji. Jedynym zagrożeniem są dla niej wieżyczki przeciwlotnicze oraz kruki, cechujące się możliwością detekcji niewidzialnych obiektów. Idź duszkiem w prawo i kiedy zobaczysz marudera [1] , zrób użytek ze snajperki, tak jak podpowiada gra [#1]. Tego typu strzały możesz wykonywać jedynie na celach biologicznych, w dziesięciosekundowych odstępach czasu.
[#2]
Następnie do ofensywy przystąp regularnymi wojskami w postaci marines, które naślij na bunkier [2] . Do dyspozycji masz cztery sanitariuszki, więc żaden z Twoich ludzi nie powinien zginąć [#2]. Aby zapewnić sobie jak najwydajniejsze leczenie, możesz je zaznaczyć i kliknąć prawym przyciskiem myszki na żołnierzy. Od teraz będą podążać ich śladem. Atak powtórz przy lokacji z wieżyczką, która uniemożliwia dalszy ruch Novie. Później zniszcz sterownię [3] , co otworzy przejście dla piechurów [#3].
[#3]
Zostawiając za sobą kolejne ciała maruderów i zgliszcza wieżyczek, natkniesz się na czołg oblężniczy [4] . Wtedy też odblokowana zostanie kolejna umiejętność Novy, dzięki której będzie w stanie telepatycznie zdominować załogę pojazdu [#4]. Wystrzegając się wiszącego nieopodal kruka, podejdź na tyle blisko by go przejąć, a okoliczni obrońcy Tosha szybko zaczną gryźć glebę. Marines z kolei wyślij na bezbronnego kruka. Zniewolony czołg możesz z kolei robić w pył wymuszonym atakiem (klawisz A).
[#4]
Na kolejnej platformie Nova zauważy widmo, co automatycznie uruchomi zadanie dodatkowe. Jeśli zgładzisz dziesięć tego typu jednostek, zyskasz 50 000 kredytów (każde widmo warte jest 5 000). Na aktualnym etapie misji znajdziesz ich dwa, co zdradzają nieśmiertelne, poradnikowe zielone kółeczka. Podchodząc pod skład jorium [5] wypatruj broniącego go krążownika, którego naturalnie przejmij Novą [#5]. Dewastację składu rozpocznij od okolicznych wieżyczek, a skończ na głównym budynku, co natychmiast przeniesie nas na drugą mapę.
[#5]