Droga do prawdy (Osiągnięcia) | Kampania - rebelia | StarCraft II poradnik StarCraft II: Wings of Liberty
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Droga do prawdy (Osiągnięcia)
Droga do prawdy :
Spenetruj laboratorium Dominium, zniszcz reaktor fuzyjny, znajdź relikty Protosów, zabij brutaliska, ucieknij z kompleksu, Raynor musi przeżyć.
Nie taki brutalisk straszny :
Można tego dokonać co najmniej na dwa sposoby. Po oczyszczeniu pomieszczenia ze strażników ustaw marines i przede wszystkim sanitariuszkę za Raynorem wypuszczając następnie bestię. Posługując się najlepiej skrótem od broni plazmowej, użyj jej kilka razy na szarżującym brutalisku. Zerg na pewno nie raz rani Jima, ale koniec końców na pewno padnie jak długi.
Do zgładzenia brutaliska można także wysłać prototypową machinę kroczącą A.R.E.S. Szczegóły tej operacji znajdziesz w opisie osiągnięcia Na plasterki!.
Zwarty i gotowy :
Jak już zapewne odkryłeś, Droga do prawdy podzielona jest dwa etapy. W pierwszym znajdziesz sześć sztuk dodatkowej broni, a w drugim - siedem. Do zebrania są granaty , naboje do broni plazmowej i szczeliny czasowej. Oznaczenia wszystkich znajdziesz na mapce dołączonej do misji (pomarańczowe kółeczka).
Pokonując odcinek, w którym przez pół laboratorium goni Cię hybryda, nie marnuj czasu na podnoszenie rynsztunku tylko biegnij przed siebie. Kiedy dotrzesz w rejon jaj i prześladowca wyparuje, wróć sobie na spokojnie do korytarza oczyszczając go z broni.
Na poziomie trudnym hybryda jest bardzo szybka, a w kompleksie ulokowane są dodatkowe jednostki Dominium (np. thor). Polecam oszczędzać granaty na druga fazę scenariusza kiedy to uciekając przed bestią drogę zagrodzą Ci trzy blokady z kamieni.
Na plasterki!
Jeszcze jedno prestiżowe osiągnięcie, które mimo iż złączone z misją, nie można się o nim dowiedzieć np. z jej podsumowania. Wyzwanie polega na zgładzeniu brutaliska przy użyciu mecha A.R.E.S., którego wcześniej się wykorzystuje do oczyszczenia korytarza z wrogów. Jako, że prototypowa machina rozlatuje się na kawałki po upływie określonego czasu, na tamtym odcinku musisz sobie dać radę bez niej (na pojazdy używaj plazmy).
Po tym jak opanujesz pokój z brutaliskiem, wyślij marines i wszystkie sanitariuszki z powrotem w pobliże znacznika aktywującego robota. Raynorem uwolnij bestię Zergów, po czym zacznij uciekać w głąb korytarza. Mniej więcej w połowie drogi uruchom A.R.E.Sa z pociskami przeciwpancernymi, a będziesz świadkiem starcia tytanów ze szczęśliwym dla Ciebie finałem. Poharatany Raynor pewnie będzie wymagał opieki medycznej.