Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Informacje podstawowe StarCraft II Wings of Liberty poradnik StarCraft II: Wings of Liberty

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Poniżej znajdziesz spis misji w StarCraft II: Wings of Liberty. Ukończenie większości z nich pozwala odblokować konkretną jednostkę, która będzie wtedy dostępna już we wszystkich kolejnych scenariuszach. Informacje o jednostkach oraz o drzewku technologicznym Terran (i innych ras) można uzyskać w grze pod klawiszem F12. Najważniejsze dane na ich temat umieściłem także w opisach poszczególnych misji.

Za zdobyte pieniądze można dokonywać modyfikacji jednostek i wybranych budynków. Stanie się to możliwe na krążowniku Hyperion, do którego przeniesiesz się pokonując etap Godzina zero. Znajdującą się tam zbrojownię warto odwiedzając po każdej zaliczonej misji, aby przekonać się jakie nowe usprawnienia tam dla nas przygotowano.

Za kredyty da się również kupić najemników - Poradnik do gry - Informacje podstawowe StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Za kredyty da się również kupić najemników. Znajdziesz ich u Gravena Hilla, który przesiaduje w kantynie na pokładzie Hyperiona. Inwestując w ten typ jednostek możesz być pewny, że dostaniesz żołnierzy o zwiększonej żywotności oraz o lepszym ataku. Najemników podczas gry znajdziesz w ich bazie, która tak naprawdę jest jedną z wielu możliwych do wzniesienia konstrukcji. Na przestrzeni całej kampanii będziesz mógł uzyskać dostęp do weteranów marines, wypalaczy, maruderów, goliatów, czołgów oblężniczych, wikingów, banshee oraz krążowników. Kiedy wykonasz misję poświęconą takiej jednostce (zwykłej), u Hilla pojawią się reprezentujący ją najemnicy.

Bardzo ważne dla przebiegu gry są również badania nad Zergami i Protosami, które będziesz prowadził w laboratorium. Aby na ich bazie pozwolić sobie na przydatne ulepszenia czy nawet odkryć nowe jednostki, należy zbierać punkty badań. Zapewnisz je sobie odnajdując relikty konkurencyjnych ras lub różnego rodzaje próbki genetyczne. O wszystkim dowiesz się z odprawy danej misji oraz oczywiście z opisu w poradniku.

Uważaj przed aktywowaniem zadania Bramy piekieł. Nie będzie już wtedy powrotu na mostek Hyperiona i wszystkie nierozegrane wtedy misje przepadną (gra z reguły daje nam wybór następnej). Kampanię jak widzisz poniżej podzielono na siedem zasadniczych rozdziałów.

Misja - Poradnik do gry - Informacje podstawowe StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Misja

Jednostka

Kredyty

Badania

Poprzednia misja

Mar Sara

    

Dzień wyzwolenia

marine

-

-

-

Wyjęci spod prawa

sanitariuszka

45 000

-

Dzień wyzwolenia

Godzina zero

-

55 00

-

Wyjęci spod prawa

Koloniści

    

Ewakuacja

wypalacz

100 000

+3 Zergi

Godzina zero

Epidemia

piekielnik

110 000

+2 Zergi

Ewakuacja

Bezpieczne Haven

wiking

125 000

+3 Zergi

Epidemia, 8 misji

Upadek Haven

wiking

125 000

+3 Protosi

Epidemia, 8 misji

Sciśle tajne

    

Diabelskie igraszki

kosiarz

110 000

+3 Zergi

Godzina zero

Witamy w dżungli

goliat

120 000

+3 Protosi

Diabelskie igraszki

Egzorcystka

duch

125 000

-

Witamy w dżungli, 8 misji

Ucieczka

widmo

125 000

-

Witamy w dżungli, 8 misji

Rebelia

    

Napad stulecia

grzechotnik

110 000

+3 Zergi

Po 6 misjach

Cios w plecy

sęp

120 000

+3 Protosi

Napad stulecia

Narzędzie zniszczenia

zjawa

120 000

+3 Zergi

Cios w plecy

Medialna ofensywa

thor

120 000

-

Narzędzie zniszczenia

Droga do prawdy (sekret)

-

125 000

+3 Zergi/+4 Protosi

Medialna ofensywa (sekret)

Artefakt

    

Wpadamy i zabieramy

maruder

110 000

+4 Protosi

Godzina zero

Wykopalisko

Czołg oblężniczy

120 000

+3 Protosi

Wpadamy i zabieramy, 8 misji

Czynnik Moebiusa

prom ewakuacyjny

120 000

+3 Zergi

Wykopalisko, 11 misji

Supernowa

banshee

120 000

+4 Protosi

Czynnik Moebiusa, 14 misji

Paszcza otchłani

krążownik

125 000

+4 Protosi

Supernowa

Proroctwo

    

Szepty zagłady

-

-

+3 Zergi/+3 Protosi

Wykopalisko

Straszliwy czyn

-

-

+3 Zergi/+3 Protosi

Szepty zagłady

Echa przyszłości

-

-

+4 Zergi/+2 Protosi

Straszliwy czyn

W nieskończonej ciemności

-

-

+3 Zergi/+3 Protosi

Echa przyszłości

Wielki finał

    

Bramy piekieł

-

-

-

Paszcza otchłani

Rozdarte niebiosa

-

-

-

Bramy piekieł

W paszczy bestii

-

-

-

Bramy piekieł

Ostateczna rozgrywka

-

-

-

Rozdarte niebiosa/W paszczy bestii