Napad stulecia (Osiągnięcia) | Kampania - rebelia poradnik StarCraft II: Wings of Liberty
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Napad stulecia (Osiągnięcia)
Napad stulecia :
Zniszcz 8 pociągów Dominium, nie przepuść 3 pociągów, zlokalizuj 5 grzechotników, zbierz 3 próbki kości plugawca.
Pognębić gnębicieli :
Grupka maruderów, która podczas misji w pewnym momencie zacznie patrolować tory to twarde chłopy, niemniej cierpią katusze ze strony marines. Domyślnie to na nich powinieneś oprzeć swój atak na szturmowców, co i tak wymagać będzie wytrenowania całkiem licznego grona żołnierzy (z 20) i sanitariuszek. Dlatego tez podejmij się ich szkolenia dużo wcześniej. Jeśli chcesz zminimalizować straty własne, maruderów spróbuj najpierw zaatakować marines i za chwilę rzuć na nich grzechotniki, goliaty i resztę opancerzonych wojsk. W mig się z nimi rozprawią.
Wyzwanie nie oczekuje ukończenia misji co oznacza, że możesz też skorzystać z innej, z dość nieeleganckiej metody - wczytania gry. Bez oporów zaatakuj wówczas maruderów oddziałem mającym za zadanie wykolejenie pociągów, o ile tylko jest on liczny. Jeśli grzechotniki i inne pojazdy poniosą zbyt duże straty, po zaliczeniu osiągnięcia wczytaj sobie wcześniej zapisaną grę.
Ekspres Srebrna Strzała :
Jeśli masz już doświadczanie z poziomu normalnego, to uzyskanie tego achievementy nie będzie raczej trudne. Liczy się przede wszystkim jak zaczniesz i to jak poradzisz sobie na końcu. Zaraz po rozpoczęciu gry zalecam przejąć przynajmniej 5 z 6 grzechotników, bo do tego najbardziej oddalonego najpewniej nie dotrzesz przed przyjazdem pierwszego pociągu. Lokalizacje opuszczonych czołgów masz podane na mapce w opisie misji. Tylko przy dwóch na południu natkniesz się na garstkę obcych piechurów.
Dalej działaj tak jak podczas normalnego przechodzenia misji. Wzmacniaj swoje siły uderzeniowe wyruszając na front kiedy na horyzoncie pojawi się skład. Pamiętaj, że Dominium w pewnym momencie zacznie stawiać wokół torów bunkry oraz pośle tym razem dużo liczniejszy i szybszy (względem poziomu normalnego) oddział maruderów.
Z szóstym i siódmym składów domyślam się, że nie będziesz miał problemów (wróg tylko je przyspieszy), ale z ostatnim może być już drobny problem. Wtedy też oponent desygnuje do składu bardzo silną ochronę w postaci goliatów i m.in. pięciu czołgów. Trzeba więc uważać.