Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty poradnik StarCraft II: Wings of Liberty
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Godzina zero
Główne zadania :
- Przetrwaj do czasu ewakuacji
Dodatkowe zadania :
- Uratuj rebeliantów (3)
W tej misji po raz pierwszy poznajemy Zergi - drapieżną rasę krwiożerczych istot, które nagle dokonały inwazji planetę Mar Sara. Raynor i Tychus wraz z wykopanym artefaktem [#1] oczekują na transport, więc w obliczu zbliżających się hord potworów, jedyne co mogą zrobić to spróbować wytrzymać do czasu przybycia ewakuacji.
[#1]
Baza ulokowana jest trzeba przyznać w dość przystępny sposób. Dojście do głównej platformy bronią dwa mosty [1] , które już na wstępie są zabezpieczone bunkrami i marines. Utrzymanie tych pozycji to klucz do sukcesu [#2].
[#2]
W miejsce bunkrów poślij kilku ERK, którzy zajmą się stawianiem nowych i naprawianiem ewentualnych zniszczeń. Resztę desygnuj do kryształów i rafinerii. Na wstępie złóż także wizytę w stacji inżynieryjnej, gdzie zainwestuj przede wszystkim w ulepszenie broni. Budując bez ustanku nowe bunkry, w międzyczasie trenuj też nowych marines i posyłaj ich na dół, być wzmocnić obronę.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie