Wykopaliska Al Shedim (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Odszukaj dziesięć urn strażników umarłych
Część zadania polegającego na spenetrowaniu pola ruin Al Shedim (opisane dalej).
Urn musisz szukać w części ruin opisanej jako "Ruiny strażników umarłych". Rozglądaj się uważnie, bo urny wyglądają jak zwyczajne wazony. Oczywiście czeka Cię walka z hordami nieumarłych. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
2. Odszukaj trzy zwoje badaczy
Zadanie z tej samej serii, co powyższe. Zwojów musisz szukać w części ruin opisanej na mapie jako "Prastara Biblioteka". Twoim przeciwnikiem będą głównie mroczne zębacze, jaszczury i strażnicy świątynni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
3. Odszukaj pięć kufli uzdrowicieli
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Kufli musisz szukać w części ruin opisanej jako "Kwatery uzdrowicieli".
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Odszukaj siedem figurek wojowników
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Figurek szukaj w części ruin opisanej jako "Szkoła wojowników". Rozglądaj się uważnie nie tylko na ziemi, ale także na schodach, półkach, murkach itd.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
5. Odszukaj siedem kamiennych tablic kapłanów
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Tablic szukaj w części ruin opisanej jako "Kwatery kapłanów". Rozglądaj się uważnie, bo tablice mogą wyglądać jak gruz przysypany częściowo piaskiem. Mogą też leżeć na schodach, podestach itd.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
6. Pomoc koczowników z Al Shedim
Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem, jak zdecydujesz się przepędzić Orków z terenu wykopalisk. Żeby ułatwić sobie zadanie musisz zdobyć pomoc w postaci oddziałów koczowników.
W tym celu musisz porozmawiać z liderami oddziałów stacjonujących w ruinach dookoła wykopalisk. Koczowników odnajdziesz szukając kluczy i przedmiotów w ruinach (opisane w innych questach). Staraj się poruszać tak, by nie sprowokować wcześniejszego ataku Orków (a czasem koczownicy sami ustawiają się tak, że strażnicy ich atakują). Porozmawiaj z Wutrasem, Onatasem, Pakwanem i Lesterem (Twój stary druh). Wszyscy zgodzą się wspomóc Cię w walce z Orkami. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
7. Spenetruj pole ruin Al Shedim
Zadanie pojawia się podczas rozmowy z Saturasem i zwiedzania ruin (na przykład po próbie otwarcia drzwi do świątyni). Musisz zebrać odpowiednią ilość kamiennych tablic kapłanów, kufli uzdrowicieli, figurek wojowników, urn strażników umarłych i zwojów badaczy (opisane w poprzednich zadaniach). Tak na dobrą sprawę to zbieractwo ma na celu chyba tylko przyniesienie punktów doświadczenia, bo nie znalazłem żadnego zastosowania dla tych przedmiotów. Ważne jest również to, że podczas poszukiwań odnajdziesz także klucze do świątyni oraz spotkasz dowódców koczowników.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
8. Wyzwolenie Al Shedim
Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem. Po tym jak już namówisz koczowników i Lestera do wsparcia Cię w walce, pozostaje dać hasło do ataku. Hasłem tym będzie zaatakowanie przywódcy Orków Tamkoscha - jeśli go uderzysz, Twoi sojusznicy włączą się do walki.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Koczownicy +5