Geldern (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
16. Poznaj sekret druida Runaka
Zadanie zleca szef Geldern Grok.
Musisz znaleźć druida Runaka (ten sam na którego poluje oddział dowodzony przez Bollocka) i zabić go. A najważniejsze jest dostarczenie Grokowi Druidzkiego kamienia cieniostwora. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Orkowie +2
17. Przepędź Orków z Geldern
Kolejne zadanie polegające na oswobodzeniu miasta. W sprawę zamieszanych jest kilka osób: Lares i Marius z Geldern, druid Torn (poznałeś go w trakcie przygód w Trelis) a także Josh (z farmy pod Trelis).
Będziesz miał w mieście sprzymierzeńców ale jak zwykle największy ciężar spoczywa na Twych barkach. Walka będzie ciężka choćby z tego powodu, że w Geldern jest kilku szamanów a to najtrudniejsi przeciwnicy z możliwych. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 7500
- Reputacja: Rebelianci +5
18. Przynieś Nemrokowi artefakt z ruin na północy
Zadanie zleca sam Nemrok. Musisz udać się na północ (a właściwie na północny zachód) i odszukać tam ruiny. Wiąże się z tym konieczność pokonania bardzo silnych potworów: rozpruwaczy, cieniostworów a nawet można napotkać trolle. Artefakt o który chodzi Nemrokowi to Berło cienia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Geldern +6
19. Przynieś szamanowi Grimbollowi trochę siarki
Zadanie zleca jeden z szamanów w Geldern Grimboll.
Grimboll potrzebuje pięć kawałków siarki. Pewnie masz tyle przy sobie a jeśli nie to bez problemu znajdziesz je w pobliskich kopalniach. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Geldern +2
20. Siedem starożytnych pierścieni alchemików
Zadanie zleca Jared (ten sam, który chciał się spotkać z Laresem). Jared potrzebuje siedmiu starożytnych pierścieni alchemików. Możesz je znaleźć w Geldern, tam gdzie przebywają szamani (leżą na stołach i półkach). Niektóre ukryte są również w zamkniętych pomieszczeniach w Geldern.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Atrybuty: Kradzież +1
21. Sprowadź niewolników do wilczej kopalni
Zadanie zleca Nemrok, jako część sprawy związanej w wilczą kopalnią. Po wybiciu wilków wałęsających się przy kopalni możesz sprowadzić niewolników. W tym celu musisz odnaleźć Wyjątkowo ochoczego niewolnika (jest koło kopalni w Geldern) i rozkaż mu udanie się do kopalni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Geldern +6
22. Sprowadź więcej niewolników do wilczej kopalni
Kolejna część sprawy związanej z wilczą kopalnią. Tym razem zadanie wypływa od niewolnika, którego sprowadziłeś jako pierwszego. Teraz musisz odnaleźć w Geldern jeszcze trzech chętnych do pracy (jeden jest w tym samym miejscu gdzie przebywał Wyjątkowo ochoczy niewolnik, dwóch pozostałych w kopalni). Wszystkim rozkaż udanie się do wilczej kopalni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Geldern +2
23. Szaman Grok chce zdobyć wszystkie ogniste puchary
Zadanie zleca sam Grok a wykonanie go jest równoznaczne ze zdecydowaniem się na współpracę z Orkami. Kiedy uzbierasz wszystkie ogniste puchary, oddaj je Grokowi.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
- Reputacja: Orkowie +7
24. Tajemnica Mazina, kupca - asasyna
Zadanie wynika po spotkaniu z Mazinem i jego bratem Mirzo. Mazin zaopatruje się gdzieś w artefakty, a Orkowie nie wiedzą gdzie. W jednej z kopalń niedaleko Geldern odnajdziesz Mirzo, który jest zmuszany przez brata do pracy przy szukaniu artefaktów. Porozmawiaj z oboma asasynami a sprawa się wyjaśni. Możesz o tym donieść Orkom.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Geldern +4