Faring (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
11. Pokonaj Vigo na arenie
Pierwsza walka na dużej arenie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +2
12. Polowanie na Trolle z Mitchem
Mitch to jeden z najemników próbujących wkupić się w łaski Orków.
Mitch dostał zadanie upolowania trzech trolli i nie bardzo ma ochotę się tego podjąć. Ty również dostaniesz takie zadanie (od kowala) więc po drodze możesz zabrać ze sobą Mitcha.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Faring +4
13. Przepędź Orków z Faring
Tradycyjne zadanie związane z odbiciem miasta. Tym razem nie musisz działać w konspiracji, szukać członków ruchu oporu itd. Wystarczy własna inicjatywa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
- Reputacja: Rebelianci +5
14. Rozprowadź alkohol wśród Orków
Zadanie zleca szynkarz w Faring Flint.
Flint pragnie wkupić się w łaski Orków, podobnie jak Ty. Zaproponuje Ci poczęstowanie flaszką wódki trzech najważniejszych Orków w Faring. Zgódź się bo i Tobie ułatwi to zadanie. Ci Orkowie to Gorok, Mojok i Gnar. Dla wszystkich będziesz wykonywał jakieś zadanie. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +12
15. Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota
Zadanie zleca jeden z myśliwych Wilson.
Dostaniesz od niego skórę cieniostwora, którą musisz sprzedać Gnarowi za 500 złotych monet. Problem w tym, że Gnar da Ci tylko 400. Nie próbuj okłamywać Wilsona, ani zaniżać ceny ani dodawać tej stówy od siebie. Po prostu przyznaj ile dostałeś. W przeciwnym wypadku Wilson nie pozwoli Ci przyłączyć się do grupy.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +8
16. Warzenie wódy z Tipplerem
Zadanie zleci sam Tippler a będzie ono konsekwencją Twojego zapotrzebowania na dobry alkohol (dla Mojoka). Tipplera znajdziesz w chacie niedaleko miejsca gdzie przebywały trolle. Do uwarzenia wódy będą potrzebne alkojagody (10) i ziele lecznicze (2). Powinieneś tyle mieć przy sobie a jeśli nie masz to mnóstwo tego rośnie niedaleko chaty Tipplera. Zadania tego nie dostaniesz jeśli wcześniej zmusisz Tipplera do odsprzedaży ostatnich zapasów jakie mu zostały.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Alchemia +1
17. Wilcze skóry dla Gnara
Zadanie zleca Gnar (pilnuje wejścia do zamku). Musisz mu dostarczyć dwadzieścia wilczych skór.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +4
18. Wóda dla Mojoka
Zadanie zleca sam Mojok, pilnujący wieży stojącej na straży przełęczy.
Mojok potrzebuje dwóch flaszek dobrej wódy - Nordmarskiej Starki. Specjalistą od pędzenia gorzałki jest oczywiście Tippler. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +4