Nordmar - Klan Ognia (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
9. Kamień przodków dla Rathgara
Zadanie zleca sam Rathgar.
Rathgara spotkasz po tym jak uda Ci się uzyskać dostęp na przełęcz w Faring. Nordmarczyk opowie Ci o tym jak został napadnięty przez Alego. Twoje zadanie to odzyskanie Kamienia przodków skradzionego przez Asasyna (opisane wcześniej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Ognia +3
10. Kamień teleportacyjny dla Lee
Zadanie zleca jeden z Twoich starych znajomych Lee.
Lee pała żądzą zemsty na królu Rhobarze i pragnie dostać się do zamku w Vangard. Twoim zadaniem jest dostarczenie mu kamienia teleportacyjnego wiodącego do świątyni w stolicy (ukryty w kopalniach w Gotha). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
11. Materiały dla Kalana
Zadanie zleca sam Kalan.
Kalan to kowal Klanu Ognia. Zadanie dostaniesz jak poprosisz o wprowadzenie w tajniki kowalstwa. Musisz przynieść kowalowi 30 kawałków surowej stali. Jeśli nie masz tyle przy sobie z pewnością odnajdziesz je w Nordmarze gdzie aż roi się od złóż rudy. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Ognia +5
12. Moc przodków
Zadanie zleca przywódca Klanu Ognia Kerth.
Kerth wysłał kilku swoich wojowników do grobowców legendarnych herosów klanu. Wojownicy mieli zdobyć moc przodków, umieszczając Kamienie Przodków na piedestałach w grobowcach. Żaden z posłańców nie wrócił i Twoim zadaniem jest wykonanie misji za nich. Będziesz musiał najpierwsz odszukać zaginione kamienie (opisane wcześniej) a następnie umieścić je w grobowcach. W misji ma pomóc mapa podarowana przez Kertha. |
Grobowców jest sześć i są oznaczone iksami. Twoja pozycja wskazana jest przez kursor. Dla zwiększenia orientacji można porównywać pozycję z mapą ogólną Nordmaru. Ważne jest to by nie zniechęcać się szukając wejścia - czasem wydaje się, że stoimy idealnie a grobowca nie widać. Wskazane jest obchodzenie iksa z każdej możliwej strony, a wejście może być odrobinę oddalone od punktu iks.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Nordmar +5
- Reputacja: Klan Ognia +10
13. Obozowisko Orków zniszczone!!!
Część zadania związanego z oswabadzaniem Nordmaru, zleconego przez Kertha. Takich obozów jest pięć i są porozrzucane po całym obszarze Nordmaru. Z pewnością trafisz na nie wykonując rozmaite zadania lub też po prostu wędrując wzdłuż szlaków. Walka na pewno będzie ciężka ze względu na liczebność wroga a także na obecność w jego szeregach szamanów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +2
14. Obozowisko Orków zniszczone!!!
Zadanie identyczne jak poprzednie tylko chodzi o drugi obóz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +2