Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
11. Podejrzana jaskinie w pobliżu farmy
Zadanie zlecone przez Kapottha, orkowego dowódcę oddziału z farmy.
Twoim zadaniem jest zbadanie pobliskiej jaskini. Udaj się tam i powybijaj tygrysy szablozębe, które mają tam legowisko. Potem wróć zdać raport. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Trelis +8
12. Podstępne gobliny napadają na farmę Dereca
Zadanie zleca sam Derec, zarządca farmy.
Derec skarży się na gobliny napadające jego farmę. Do takiego napadu dojdzie w trakcie rozmowy. Wyskocz na zewnątrz i pozabijaj stwory. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Trelis +4
13. Pomóż szamanowi Kamakowi w opuszczeniu świątyni
Zadanie zleca sam Kamak, kiedy już go znajdziesz w świątyni Trelis (opisane dalej). Musisz go po prostu wyprowadzić na zewnątrz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +8
14. Służący Ben potrzebuje swojej łopaty
Zadanie zleca sam Ben (ten którego wcześniej sprałeś). Musisz z nim porozmawiać tak by się zaczął chwalić swoimi znajomościami. Drąż temat tak długo, aż dostaniesz zadanie odszukania na wykopaliskach jego łopaty. Udaj się na wykopaliska i przeszukaj teren tuż przy samym wejściu do podziemi. Łopata jest wbita w hałdę śmieci.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Kradzież +1
15. Splądruj farmy
Zadanie zleca złodziej Peer mieszkający na farmie Josha. Musisz udać się na drugą farmę i okraść skrzynię znajdując się w chacie właściciela.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Atrybuty: Kradzież +1
16. Splądruj zamek w Trelis
Zadanie zleca złodziej Peer z farmy Josha. Tym razem musisz udać się do zamku Trelis, wejść do piwnicy pod siedzibą szefa Orków Varek, i okraść skrzynię. Przy okazji można zabrać wszystko co tam jest.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Atrybuty: Kradzież +1
17. Sprawdź czy w świątyni w Trelis pozostał ktoś żywy
Zadanie zleca dowódca oddziału pilnującego wykopalisk Tempeck.
Musisz zejść do świątyni, w której przebywają ożywieńcy, by sprawdzić czy nie pozostał tam żaden żywy Ork. Tak naprawdę problemem nie są zombie i szkielety tylko potworny strażnik, pół człowiek, pół skorpion. Jest całkiem szybki no i oczywiście jadowity. Jeśli będziesz miał szczęście to uda Ci się z nim nie spotkać, bo czasem znika w niewiadomym miejscu (to jakiś bug). Na samym końcu ciągu pomieszczeń odnajdziesz żywego szamana Kamaka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +8
18. Vak potrzebuje 50 tyś. złotych monet dla Asasynów
Zadanie zleca sam Varek. Musisz mu po prostu dać 50 tysięcy złotych monet.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Orkowie +7
19. Zabij Ogry
Zadanie zleca najemnik Orków, pilnujący bramy Thorus.
Twoim zadaniem jest zniszczenie grupy Ogrów zamieszkujących pobliską jaskinię. Ogrów jest aż pięć i nie obejdzie się bez taktyki odwrotu na z góry zaplanowane pozycje.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Trelis +8
20. Zabij Orków w świątyni Trelis i w jej okolicy
Zadanie zleca przywódca Rebeliantów ukrywających się w niedalekiej jaskini Charles (ten który wysyła Cię po posiłki do Nemory). Udaj się do świątyni i wybij cały oddział włącznie z Tempeckiem i Kamakiem. Najpierw jednak wykonaj wszystkie zadania dla obu Orków - szkoda tracić punkty doświadczenia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +2