Faring (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
19. Zabij topielce
Zadanie zleca myśliwy Wilson.
Po tym jak Wilson wskaże Ci miejsce przebywania topielców, musisz wszystkie wybić (dziewięć sztuk). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
20. Zabij trzy trolle na wzgórzach w pobliżu Faring
Zadanie zlecone przez kowala Zakosha. To te same trolle na które musi zapolować Mitch. Znajdziesz je w pobliżu chaty Tipplera.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +12
21. Zamek w Faring
Zadanie polegające na dostaniu się do zamku w Faring. W tym celu musisz przekonać do wyrażenia na to zgody trzech Orków: Gnara, Mojoka i Goroka. Zrobisz to wykonując dla nich zadania i zdobywając reputację.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
22. Zanieś Tomowi prezent Alego
Zadanie zleca myśliwy Tom.
Jest to zadanie związane ze zdobywaniem przychylności myśliwych. Po tym jak odbierzesz Alemu Kamień przodków, przynieś go Tomowi. Jak Cię już przyjmą w szeregi myśliwych zaproponuj zaniesienie Kamienia do Nordmaru (przyda się na pewno). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
23. Zanieś Ur-Goshowi trzy szczawie królewskie
Zadanie zleca sam Ur-Gosh, alchemik Orków, przebywający na zamku.
Alchemikowi potrzebne są trzy szczawie królewskie. Z pewnością masz tyle przy sobie. Jeśli nie to znajdziesz je w pobliżu Faring. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Orkowie +2
- Atrybuty: Alchemia +1
24. Zapoluj z Wilsonem na topielce
Zadanie zleca myśliwy Wilson. Po prostu pobiegnij za nim do miejsca w którym przebywa grupa topielców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
25 Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring
Zadanie zleca bimbrownik Tippler. Zarówno ruiny jak i gobliny znajdziesz na wzgórzach pomiędzy chatą Tipplera a Vangardem. Problem w tym, że pewnie natkniesz się też na stwory o wiele silniejsze niż gobliny.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
26. Złam opór Morr
Zadanie zleca sam główny dowódca armii Orków, przebywający w Faring Kan. Żeby je wykonać będziesz musiał pozabijać wszystkich przywódców rebeliantów: Javiera, Rolanda, Russella, Anoga i Rhobara.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Orkowie +7
27 Zostań mistrzem areny w Faring
Chodzi to o dużą arenę z dziedzińca zamkowego. Rządzi na niej Tarok i to z nim musisz porozmawiać by stanąć w szranki. Najpierw jednak będziesz musiał zdobyć sławę wielkiego gladiatora.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500