Faring (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
19. Zabij topielce
Zadanie zleca myśliwy Wilson.
![]() | Po tym jak Wilson wskaże Ci miejsce przebywania topielców, musisz wszystkie wybić (dziewięć sztuk). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
20. Zabij trzy trolle na wzgórzach w pobliżu Faring
Zadanie zlecone przez kowala Zakosha. To te same trolle na które musi zapolować Mitch. Znajdziesz je w pobliżu chaty Tipplera.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +12
21. Zamek w Faring
Zadanie polegające na dostaniu się do zamku w Faring. W tym celu musisz przekonać do wyrażenia na to zgody trzech Orków: Gnara, Mojoka i Goroka. Zrobisz to wykonując dla nich zadania i zdobywając reputację.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
22. Zanieś Tomowi prezent Alego
Zadanie zleca myśliwy Tom.
![]() | Jest to zadanie związane ze zdobywaniem przychylności myśliwych. Po tym jak odbierzesz Alemu Kamień przodków, przynieś go Tomowi. Jak Cię już przyjmą w szeregi myśliwych zaproponuj zaniesienie Kamienia do Nordmaru (przyda się na pewno). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
23. Zanieś Ur-Goshowi trzy szczawie królewskie
Zadanie zleca sam Ur-Gosh, alchemik Orków, przebywający na zamku.
![]() | Alchemikowi potrzebne są trzy szczawie królewskie. Z pewnością masz tyle przy sobie. Jeśli nie to znajdziesz je w pobliżu Faring. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Orkowie +2
- Atrybuty: Alchemia +1
24. Zapoluj z Wilsonem na topielce
Zadanie zleca myśliwy Wilson. Po prostu pobiegnij za nim do miejsca w którym przebywa grupa topielców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
25 Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring
Zadanie zleca bimbrownik Tippler. Zarówno ruiny jak i gobliny znajdziesz na wzgórzach pomiędzy chatą Tipplera a Vangardem. Problem w tym, że pewnie natkniesz się też na stwory o wiele silniejsze niż gobliny.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
26. Złam opór Morr
Zadanie zleca sam główny dowódca armii Orków, przebywający w Faring Kan. Żeby je wykonać będziesz musiał pozabijać wszystkich przywódców rebeliantów: Javiera, Rolanda, Russella, Anoga i Rhobara.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Orkowie +7
27 Zostań mistrzem areny w Faring
Chodzi to o dużą arenę z dziedzińca zamkowego. Rządzi na niej Tarok i to z nim musisz porozmawiać by stanąć w szranki. Najpierw jednak będziesz musiał zdobyć sławę wielkiego gladiatora.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500