Trelis (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Artefakt Kamaka
Zadanie wynika w trakcie rozmów ze złodziejem Peerem z farmy w Trelis i rebeliantem Dudleyem w Nemorze. Wspominają oni o szamanie Orków Kamaku (związane jest z nim kilka zadań), który posiada tajemniczy artefakt. Ty musisz ukraść ten artefakt. Kamak nosi go stale przy sobie i jeśli nie podziała zwykła kradzież trzeba go pobić i okraść jak będzie nieprzytomny. Lepiej z tym poczekać do momentu posiadania wysokiej reputacji w Trelis, to Orkowie nie zareagują. W ostateczności można wszystkich pozabijać (bo takie też będzie inne zadanie (o tym później).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Kradzież +1
2. Czy najeźdźcy splądrowali farmę?
Zadanie zlecone przez Kapottha, przywódcę oddziału Orków stacjonujących na jednej z farm pod Trellis.
Kappoth podejrzewa Gońców Leśnych o splądrowanie farmy. Twoim zadaniem jest odnalezienie ich siedziby na północy i wypytanie przywódcy oddziału o sprawę. Kryjówkę znajdziesz w lesie na wysokim klifie, a druid przewodzący Rangerom wcale się nie wypiera czynu. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +8
3. Farmer Cole chce się udać do Nemory
Zadanie zleca sam Cole, przebywający na jednej z farm.
Cole marzy o dołączeniu do Rebeliantów z Nemory. Zaproponuj doprowadzenie go na miejsce. Po drodze musisz uważać by nie został zabity przez stwory (Cole nie potrafi walczyć). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci: +1
4. Ktoś musi dać nauczkę Benowi
Zadanie wyznaczasz sobie sam, prowokując Bena do starcia. Ben to wyjątkowo arogancki parobek pracujący na farmie Dereca (opisane dalej). Poprowadź rozmowę tak by doprowadzić do konfrontacji i poturbuj gościa. Uważaj tylko by go nie zabić.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Siła +1
5. Milok szuka starego miecza
Zadanie zleca sam Milok czyli kowal w Trellis.
Milok chce odzyskać swój stary miecz, który został zabrany przez Tempecka, dowódcę ochrony wykopalisk pod świątynią w Trelis (opsane dalej). Udaj się na miejsce i porozmawiaj z Tempeckiem, a później rozejrzyj po okolicy. Miecz leży na jednym z wozów. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +4
6. Odszukaj zbiegłego niewolnika Avogadro
Zadanie zleca jeden z Orków przebywających na dziedzińcu zamkowym - Pranck (ten od mikstur, opisane dalej). Wojownik prosi o odnalezienie zbiegłego alchemika. Avogadro znajdziesz na farmie Josha. Nie daj się nabrać na jego gadki i odprowadź go do Trelis.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +4
7. Opowiedz przywódcy Nemory o sytuacji buntowników
Zadanie zleca Charles, dowódca rebeliantów kryjących się w jaskini pod Trelis. Musisz udać się do Nemory i poprosić o przysłanie posiłków dla rebeliantów. Najpierw jednak będziesz musiał dowiedzieć się kto jest dowódcą a to wiąże się z wykonaniem kilku innych zadań.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1
8. Ork wojownik Pranck potrzebuje mikstur leczniczych
Zadanie zleca sam Pranck. Wojownik Orków sam Cię zaczepi i zażąda mikstur leczniczych. Odpowiedz mu, że oddasz tylko jedną. To mu wystarczy i zleci następne zadanie (to z alchemikiem).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Trelis +4
9. Ork wojownik Pranck potrzebuje 20 mikstur leczniczych
Zadanie zleca Pranck. To ta sama sytuacja co w poprzednim queście tylko przydarzy się w przypadku przestraszenia się Orka. Jeśli zaczniemy kombinować i pytać ile tych mikstur mu potrzeba to zażąda właśnie dwudziestu. Wtedy mamy dwa dni na dostarczenie mikstur.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Trelis +4
10. Paladyn Konrad chce odzyskać swoją magię
Zadanie zleca sam Konrad czyli eks-paladyn, pracujący jako najemnik Orków. Konrad stracił swoją magię i może ją odzyskać dopiero kiedy mu dostarczysz z powrotem pobłogosławiony ognisty kielich.
Uwaga! Zadanie będące częścią jednego z głównych questów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Rebelianci +1