Bakaresh (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
16. Ruiny Bakareshu
Zadanie zlecone przez kupca Carlosa, którego chcesz nakłonić do oddania daniny.
Twoje zadanie polega na oczyszczeniu ruin Bakaresh z żyjących tam dzikich zwierząt, zjadających niewolników. Udaj się na miejsce i pozabijaj szakale i lwy. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Bakaresh +15
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
17. Słowa tu nie wystarczą...
Zadanie zleca niewolnik Murak, którego znajdziesz w świątyni w Bakaresh.
Murak jest skłonny pomóc Ci w wywołaniu rebelii w mieście, ale potrzebuje broni dla niewolników. Dostarcz mu trzy paczki z bronią a zyskasz wspólnika w walce z Asasynami. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
18. Stary mieszek
To zadanie zleci Ci Amul, kiedy będziesz zbierał daninę dla samego Zubena. Zanim Amul odda ci pieniądze, poprosi Cię o odnalezienie mieszka z pieniędzmi, który zaginął podczas obstawiania zakładów na arenie. Porozmawiaj z zarządcą areny i gladiatorami. Potem pofatyguj się do Ashnu, który poradzi Ci byś sprawdził skrzynie należące do gladiatorów. W jednej z nich znajdziesz mieszek. Problem w tym, że zadania można w ogóle nie dostać: czasem Amul oddaje daninę bez żadnego problemu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
19. Świątynia w Bakaresh
Zadanie wynika podczas rozmowy z kupcami i Amulem. Do świątyni dostaniesz się dopiero wtedy, gdy Amul wyrazi na to zgodę.
Jak wszędzie kluczową sprawą są reputacja i pieniądze. Amul wpuści Cię do świątyni jak przyniesiesz mu daninę kupców (opisane wcześniej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
20. Trzy szkatuły
Zadanie zleca kupiec Aldo, którego niewolnicy przekopują ruiny. Musisz udać się na teren wykopalisk i odszukać trzy stare szkatuły. Zadanie nie jest trudne, szkatuły leżą na ziemi (po jednej na każdym końcu ruin i jedna w środku).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
21. Walka o tytuł
To ostania walka na arenie, jaką stoczysz w Bakaresh.
Po pokonaniu Achmeda, Irhabara i Mufassy będziesz mógł przystąpić do walki o tytuł mistrza areny. Do pokonania pozostała dwójka doświadczonych wojowników świątynnych. Po wygranym pojedynku obejmujesz tytuł. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Bakaresh +10
- Atrybuty: Siła +1
22. Wsparcie
Zadanie zleca koczownik Sinikar (po tym jak go odnajdziesz). Zgodzi się on zaatakować z towarzyszami miasto, pod warunkiem, że znajdziesz niewolnika, który poderwie do walki ludzi wewnątrz. Tym niewolnikiem będzie Murak, który przebywa w świątyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +3
23. Zanieś Amulowi daninę kupców
Zadanie zleca Ashnu po tym jak nakłonisz kupców do oddania pieniędzy. Daninę musisz dostarczyć Amulowi w ciągu jednego dnia. Po przekroczeniu terminu zaczną Cię ścigać zabójcy, nie dostaniesz też zgody na wejście do świątyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +20