Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

1. Atak szakali!

To zadanie jest częścią testu Zubena (opisane dalej). Zleca je Kafa, pilnujący studni pod Ishtar (drogę do niego wskaże Ci Giacomo). Zadanie wyniknie w trakcie konwersacji z Kafą: zostaniecie zaatakowani przez stado szakali. Pozabijaj wszystkie (pięć sztuk).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1250

2. Cenna misa

Kolejna część sprawdzianu dla Zubena. Tym razem zleceniodawcą jest Asam (wartownik pilnujący wejścia do Ishtar). Musisz mu przynieść cenną misę, którą ma teraz Twój konkurent Zarkos. Jedynym sposobem na odzyskanie przedmiotu jest zabicie Zarkosa. I tak musisz to zabić, żeby wykonać inny quest (opisany dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Ishtar +10

3. Danina ze świątyni

Kolejny etap sprawdzianu Zubena, zlecany właśnie przez samego przywódcę Asasynów. Twoim zadaniem jest przyniesienie daniny należnej od trzech magów z Bakaresh: Tizgara, Sigmora i Amula (wszystkich spotkałeś w Bakaresh). Pierwszy odda pieniądze bez problemu, drugi wręczy Ci klucz do skrzyni ukrytej w jaskini obok świątyni (zabierz stamtąd pieniądze), a trzeci poprosi o wykonanie dodatkowego zadania. Zadanie opisane jest przy okazji questów z Bakaresh, ale może się tak zdarzyć, że i Amul odda daninę bez zlecania Ci zadania.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Ishtar +10
  • Atrybuty: Prastara wiedza +1

4. Dostarcz 10 sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi

Zadanie zleca kowal z Ishtar Sven (w tej sprawie możesz rozmawiać też z Muntasirem).

Nordmarczyk potrzebuje aż dziesięciu kawałków magicznej rudy - Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Nordmarczyk potrzebuje aż dziesięciu kawałków magicznej rudy. Jeśli nie masz tyle przy sobie nie musisz się fatygować do samego Nordmaru. W Varancie też można znaleźć magiczną rudę (przy okazji eksplorowania terenów).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 3000

5. Dostęp do Ishtar

Zadanie wyniknie podczas rozmowy z głównym strażnikiem wrót Ishtar Asamem.

To nie jest quest wymagający wykonania konkretnej pracy dla Asama - Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

To nie jest quest wymagający wykonania konkretnej pracy dla Asama. Po prostu strażnik wpuści Cię do miasta dopiero po tym, jak uzyskasz 75% reputacji u Asasynów. Musisz pofatygować się do miast w Varancie i popracować dla Asasynów.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

6. Materiały treningowe

Część sprawdzianu Zubena. Zadanie zleca jeden z gladiatorów Emet (zmierzysz się z nim na arenie). Musisz mu przynieść paczkę bagiennego ziela z Lago. Żeby zdobyć przedmiot musisz wykonać któreś zadanie dla hodowcy ziela z Lago (poznałeś go podczas pobytu w tym mieście). Problem w tym, że do tej pory mogłeś się już pozbyć obu zdobytych u niego paczek. Jeśli tak się stało nie musisz się specjalnie martwić: ten quest jest najmniej istotny dla sprawdzianu i można osiągnąć sukces bez zaliczania tego zadania.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Ishtar +5

7. Mikstury dla niewolników

To drugie zadanie zlecane przez niewolnika Karmoka. Musisz mu dostarczyć dwadzieścia mikstur leczniczych (wykonujesz to zadanie za wypadek chęci wyzwolenia miasta spod władzy Asasynów).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Koczownicy +3

8. Mistrz walki

Zadanie zleca prawa ręka Zubena, Ugrasal. Jest to kolejna część sprawdzianu Zubena.

Ugrasal to twardziel i specjalista od walki wręcz - Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Ugrasal to twardziel i specjalista od walki wręcz. Zaliczysz u niego sprawdzian wykazując się mistrzostwem we władaniu mieczem. Osiągniesz to dopiero wtedy, gdy nauczysz się mistrzowskiej walki dwiema broniami (Ugrasal sam Cię nauczy jak spełnisz wymagane warunki).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Ishtar +5

9. Oswobodź Ishtar

Zadanie wynikające ze współpracy z Koczownikami. Ishtar to kolejne miasto, które musisz wyzwolić spod władzy Asasynów. Zanim ruszysz do walki zapewnij sobie wsparcie niewolników (poprzez wykonanie zadań dla Karmoka)

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 7500
  • Reputacja: Koczownicy +5