Montera (4) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
26. Pszenica dla opiekuna magazynu
Zadanie zleca magazynier Sanford. Musisz udać się na farmę i przynieść piętnaście worków pszenicy.
Rozglądaj się uważnie, bo worki leżą na ziemi porozrzucane niemal po całej farmie. Możesz je zbierać bez krycia się, bo nikt się tym nie interesuje. Problem w tym, że na farmie znajdziesz tylko dziesięć worków. Resztę zdobędziesz dopiero w obozie złodziei ziarna, wykonując inne zadanie. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Montera +2
27. Rozpraw się z Sanfordem
Zadanie zleca Marik po tym jak doniesiesz mu o powiązaniach Sanforda z buntownikami. Musisz po prostu zabić magazyniera, bez obawy, że przeszkodzą Ci w tym Orkowie. Musisz zdecydować po której stronie staniesz (Orkowie - Rebelianci), zanim podejmiesz się wykonania tego questa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Orkowie +3
- Montera +4
28. Rufus ucieka z farmy
Zadanie zleca sam Rufus, który jest jednym z niewolników na farmie. Rufus ma powiązania z buntownikami i marzy o tym by uciec do ich kryjówki w Okarze. Mimo tego, że farmy pilnuje wielu najemników ucieczka nie będzie trudna. Po prostu rozkaż Rufusowi uciekać ile sił w nogach obiecując wsparcie w razie pogoni. Najemnicy są tak rozleniwieni, że nikt nie pomyśli o pogoni. Po dobiegnięciu do lasu porozmawiaj z Rufusem, wysłuchaj jego tyrady i skłoń do powierzenia Ci następnego zadania polegającego na eskortowaniu zbiega do Okary (opisane powyżej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
29. Sobota chce z powrotem niewolnika Dana
Zadanie zleca Sobota, asasyn odpowiedzialny za dostarczanie Monterze niewolników.
Jeden z niewolników Soboty został oddany Danowi, gladiatorowi walczącemu na arenie. Żeby go odzyskać musisz pokonać Dana w pojedynku a jako nagrodę zabierzesz właśnie niewolnika. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Asasyni +1
30. Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka
Drugie zadanie zlecone przez Sobotę. Thorek jest kowalem i ma kuźnię tuż obok domu Soboty (naprzeciwko).
Najprostszym sposobem na odzyskanie niewolnika jest po prostu wykupienie go. Zapłacisz 1000 złotych monet i gość jest Twój. Na tym etapie pieniędzy powinieneś mieć dość by zrobić to od ręki. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Asasyni +1
31. Thorek potrzebuje magicznej rudy
Zadanie zlecone przez samego kowala Thoreka. Musisz mu przynieść pięć kawałków rudy. Nie możesz jednak zwlekać z tym więcej niż dwa dni. Bytć może już masz rudę przy sobie. Jeśli nie to możesz ją zdobyć w kopalni znajdującej się niedaleko Okary (zadanie związane z Randallem)
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Montera +4
32. Tchórzliwe gobliny
Zadanie zleca przywódca jednej z band rebeliantów Armon. Tuż obok ich obozowiska siedzibę urządziła sobie grupa wyjątkowo złośliwych goblinów.
Gobliny nie są wymagającym przeciwnikiem na tym etapie gry. Powinieneś dać sobie radę nawet bez stosowania podchodów i odskoków. Po walce spenetruj jaskinie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Rebelianci +1
33. Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu
Zadanie zleca jeden z wojowników leśnych gońców Arakos. Wysłuchaj jego opowieści i zgódź się pomóc w walce z patrolem Orków. podążaj śladem Arakosa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Umiejętności myśliwskie +5
34. Wiadomość dla Okary
Misję zleca Sanford. Twoim zadaniem jest zaniesienie wiadomości przywódcy buntowników w Okarze Rolandowi. Już tam byłeś przy okazji eskortowania Rufusa więc droga będzie częściowo oczyszczona. Uważaj jednak bo w szczególnie dzikich i niedostępnych zakątkach można się natknąć na potężne stwory np. Ogry.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1