Montera (4) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
26. Pszenica dla opiekuna magazynu
Zadanie zleca magazynier Sanford. Musisz udać się na farmę i przynieść piętnaście worków pszenicy.
![]() | Rozglądaj się uważnie, bo worki leżą na ziemi porozrzucane niemal po całej farmie. Możesz je zbierać bez krycia się, bo nikt się tym nie interesuje. Problem w tym, że na farmie znajdziesz tylko dziesięć worków. Resztę zdobędziesz dopiero w obozie złodziei ziarna, wykonując inne zadanie. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Montera +2
27. Rozpraw się z Sanfordem
Zadanie zleca Marik po tym jak doniesiesz mu o powiązaniach Sanforda z buntownikami. Musisz po prostu zabić magazyniera, bez obawy, że przeszkodzą Ci w tym Orkowie. Musisz zdecydować po której stronie staniesz (Orkowie - Rebelianci), zanim podejmiesz się wykonania tego questa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Orkowie +3
- Montera +4
28. Rufus ucieka z farmy
Zadanie zleca sam Rufus, który jest jednym z niewolników na farmie. Rufus ma powiązania z buntownikami i marzy o tym by uciec do ich kryjówki w Okarze. Mimo tego, że farmy pilnuje wielu najemników ucieczka nie będzie trudna. Po prostu rozkaż Rufusowi uciekać ile sił w nogach obiecując wsparcie w razie pogoni. Najemnicy są tak rozleniwieni, że nikt nie pomyśli o pogoni. Po dobiegnięciu do lasu porozmawiaj z Rufusem, wysłuchaj jego tyrady i skłoń do powierzenia Ci następnego zadania polegającego na eskortowaniu zbiega do Okary (opisane powyżej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
29. Sobota chce z powrotem niewolnika Dana
Zadanie zleca Sobota, asasyn odpowiedzialny za dostarczanie Monterze niewolników.
![]() | Jeden z niewolników Soboty został oddany Danowi, gladiatorowi walczącemu na arenie. Żeby go odzyskać musisz pokonać Dana w pojedynku a jako nagrodę zabierzesz właśnie niewolnika. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Asasyni +1
30. Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka
Drugie zadanie zlecone przez Sobotę. Thorek jest kowalem i ma kuźnię tuż obok domu Soboty (naprzeciwko).
![]() | Najprostszym sposobem na odzyskanie niewolnika jest po prostu wykupienie go. Zapłacisz 1000 złotych monet i gość jest Twój. Na tym etapie pieniędzy powinieneś mieć dość by zrobić to od ręki. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Asasyni +1
31. Thorek potrzebuje magicznej rudy
Zadanie zlecone przez samego kowala Thoreka. Musisz mu przynieść pięć kawałków rudy. Nie możesz jednak zwlekać z tym więcej niż dwa dni. Bytć może już masz rudę przy sobie. Jeśli nie to możesz ją zdobyć w kopalni znajdującej się niedaleko Okary (zadanie związane z Randallem)
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Montera +4
32. Tchórzliwe gobliny
Zadanie zleca przywódca jednej z band rebeliantów Armon. Tuż obok ich obozowiska siedzibę urządziła sobie grupa wyjątkowo złośliwych goblinów.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Gobliny nie są wymagającym przeciwnikiem na tym etapie gry. Powinieneś dać sobie radę nawet bez stosowania podchodów i odskoków. Po walce spenetruj jaskinie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Rebelianci +1
33. Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu
Zadanie zleca jeden z wojowników leśnych gońców Arakos. Wysłuchaj jego opowieści i zgódź się pomóc w walce z patrolem Orków. podążaj śladem Arakosa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Umiejętności myśliwskie +5
34. Wiadomość dla Okary
Misję zleca Sanford. Twoim zadaniem jest zaniesienie wiadomości przywódcy buntowników w Okarze Rolandowi. Już tam byłeś przy okazji eskortowania Rufusa więc droga będzie częściowo oczyszczona. Uważaj jednak bo w szczególnie dzikich i niedostępnych zakątkach można się natknąć na potężne stwory np. Ogry.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1