Nordmar - Klan Wilka (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
11. Skóry dla Jensgara
Zadanie zleca sam Jensgar czyli jeden z myśliwych Klanu Wilka, obozujących na terenach łowieckich.
![]() | Zadanie z gatunku łowiecko - kolekcjonerskich. Musisz przynieść Jensgarowi trzydzieści skór lodowego wilka i dziesięć skór bizona. Jeśli nie masz tyle przy sobie to ruszaj na polowanie. Jesteś w końcu na terenach łowieckich i od zwierzyny aż się wokół roi. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
12. Szynka dla drwali
Zadanie zleca przywódca drwali Corwin (spotkasz ich wcześniej, opisane dalej). Drwale są głodni i potrzebują jedzenia. Musisz udać się do kwatermistrza Klanu Wilka Rune'a i poprosić o mięso. Rune rozkaże Ci zabrać szynki z jego domu i dostarczyć je drwalom. Musisz zabrać ich pięć po jednej dla każdego. Potem wróć do drwali i daj każdemu po sztuce.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +1
- Reputacja: Klan Wilka +5
13. Towarzysz Ronarowi do jego domku myśliwskiego
Kolejne zadanie z gatunku eskortowania postaci na miejsce.
![]() | Tym razem zadanie zleca Ronar, mieszkający w centrum wioski. Musisz doprowadzić go do domku myśliwskiego. Ronar nie może zginąć. Zadanie może być niemożliwe do zrealizowania i to nie dlatego, że po drodze czają się bardzo silne potwory. Otóż Ronar ma w zwyczaju znikać w trasie! Po prostu wbiega w kępę krzaków i już nigdzie się nie pojawia. Po kilku godzinach (lub dniach) pojawia się w mieście ale wtedy już zadania nie zaliczymy. Pozostaje liczyć na to, że Ronar nie rozpłynie się w powietrzu. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
14. Upoluj jelenie na wyżynie
Zadanie zleca myśliwy Hanson (ten od wilka Szaroskórego).
![]() | Twoim zadaniem jest upolowanie wszystkich jeleni pasących się na wyżynie wokół chaty Hansona. Dokładnie jest ich jedenaście i nie obejdzie się bez ganiania po okolicy, bo jelenia potrafią odchodzić całkiem daleko od wskazanego miejsca. Oczywiście konieczny jest łuk kładący zwierza jednym strzałem (zaoszczędzi to mnóstwo czasu). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
15. Zabij Białego Rozpruwacza
Zadanie zlecone przez Bogira, jako warunek przekazania kamienia druidów (opisane wcześniej).
![]() | Wielkiego wilka Białego Rozpruwacza znajdziesz daleko na północ od siedziby Klanu Wilka już na terenach przylegających do wioski Klanu Młota. Nie musisz zabierać skóry ani zębów - Bogir wyczuje śmierć wilka. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Klan Wilka +10
16. Zabij szablozęby grasujące koło obozu drwali
Zadanie zleca szef drwali Corwin.
![]() | Drwale boją się pracować bo w pobliżu czają się tygrysy szablozębe (dwie sztuki). Zgódź się je pozabijać. Miejsce ich pobytu wskaże Ci Corwyn. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
17. Zanieś skóry wilków lodowych do Klanu Wilka
Kolejne zadanie zlecane przez Hansona. Tym razem dostaniesz 20 skór lodowych wilków z poleceniem odniesienia ich do kwatermistrza Rune'a.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +2
- Reputacja: Klan Wilka +5
18. Zapoluj na białego cieniostwora
To jest zdaje się jedno z zadań - duchów, to znaczy nie wiadomo kto je zleca i po co. Po prostu jak się trafi na białego cieniostwora i się go zabije pojawia się informacja o zaliczeniu zadania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3750
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
19. Zlikwiduj obóz Orków
Zadanie zlecane przez myśliwych Klanu Wilka Jensgara i Liska.
![]() | Niedaleko siedziby myśliwych Orkowie urządzili sobie obóz. Bijąc w bębny płoszą myśliwym zwierzynę. Przyjmij zlecenie rozprawienia się z Orkami. Zejdź do obozu i pozabijaj wszystkich (zadanie wykonasz zabijając bębniarza). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Wilka +7