Nordmar - Klan Wilka (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
11. Skóry dla Jensgara
Zadanie zleca sam Jensgar czyli jeden z myśliwych Klanu Wilka, obozujących na terenach łowieckich.
Zadanie z gatunku łowiecko - kolekcjonerskich. Musisz przynieść Jensgarowi trzydzieści skór lodowego wilka i dziesięć skór bizona. Jeśli nie masz tyle przy sobie to ruszaj na polowanie. Jesteś w końcu na terenach łowieckich i od zwierzyny aż się wokół roi. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
12. Szynka dla drwali
Zadanie zleca przywódca drwali Corwin (spotkasz ich wcześniej, opisane dalej). Drwale są głodni i potrzebują jedzenia. Musisz udać się do kwatermistrza Klanu Wilka Rune'a i poprosić o mięso. Rune rozkaże Ci zabrać szynki z jego domu i dostarczyć je drwalom. Musisz zabrać ich pięć po jednej dla każdego. Potem wróć do drwali i daj każdemu po sztuce.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +1
- Reputacja: Klan Wilka +5
13. Towarzysz Ronarowi do jego domku myśliwskiego
Kolejne zadanie z gatunku eskortowania postaci na miejsce.
Tym razem zadanie zleca Ronar, mieszkający w centrum wioski. Musisz doprowadzić go do domku myśliwskiego. Ronar nie może zginąć. Zadanie może być niemożliwe do zrealizowania i to nie dlatego, że po drodze czają się bardzo silne potwory. Otóż Ronar ma w zwyczaju znikać w trasie! Po prostu wbiega w kępę krzaków i już nigdzie się nie pojawia. Po kilku godzinach (lub dniach) pojawia się w mieście ale wtedy już zadania nie zaliczymy. Pozostaje liczyć na to, że Ronar nie rozpłynie się w powietrzu. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
14. Upoluj jelenie na wyżynie
Zadanie zleca myśliwy Hanson (ten od wilka Szaroskórego).
Twoim zadaniem jest upolowanie wszystkich jeleni pasących się na wyżynie wokół chaty Hansona. Dokładnie jest ich jedenaście i nie obejdzie się bez ganiania po okolicy, bo jelenia potrafią odchodzić całkiem daleko od wskazanego miejsca. Oczywiście konieczny jest łuk kładący zwierza jednym strzałem (zaoszczędzi to mnóstwo czasu). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
15. Zabij Białego Rozpruwacza
Zadanie zlecone przez Bogira, jako warunek przekazania kamienia druidów (opisane wcześniej).
Wielkiego wilka Białego Rozpruwacza znajdziesz daleko na północ od siedziby Klanu Wilka już na terenach przylegających do wioski Klanu Młota. Nie musisz zabierać skóry ani zębów - Bogir wyczuje śmierć wilka. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Klan Wilka +10
16. Zabij szablozęby grasujące koło obozu drwali
Zadanie zleca szef drwali Corwin.
Drwale boją się pracować bo w pobliżu czają się tygrysy szablozębe (dwie sztuki). Zgódź się je pozabijać. Miejsce ich pobytu wskaże Ci Corwyn. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
17. Zanieś skóry wilków lodowych do Klanu Wilka
Kolejne zadanie zlecane przez Hansona. Tym razem dostaniesz 20 skór lodowych wilków z poleceniem odniesienia ich do kwatermistrza Rune'a.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +2
- Reputacja: Klan Wilka +5
18. Zapoluj na białego cieniostwora
To jest zdaje się jedno z zadań - duchów, to znaczy nie wiadomo kto je zleca i po co. Po prostu jak się trafi na białego cieniostwora i się go zabije pojawia się informacja o zaliczeniu zadania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3750
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
19. Zlikwiduj obóz Orków
Zadanie zlecane przez myśliwych Klanu Wilka Jensgara i Liska.
Niedaleko siedziby myśliwych Orkowie urządzili sobie obóz. Bijąc w bębny płoszą myśliwym zwierzynę. Przyjmij zlecenie rozprawienia się z Orkami. Zejdź do obozu i pozabijaj wszystkich (zadanie wykonasz zabijając bębniarza). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Wilka +7