Nordmar - Klan Wilka (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Druidzki kamień wilka
O Kamieniu Wilka dowiesz się bezpośrednio od Bogira, najlepszego myśliwego Klanu Wilka.
Bogir czerpiący moce właśnie z kamienia, poszukuje swojego zastępcy. Kamień na pewno Ci się przyda więc musisz zgodzić się na zadanie. Twoim obowiązkiem jest zabicie legendarnego Białego Rozpruwacza, wielkiego wilka przebywającego ma północy Nordmaru. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Gońcy Leśni +15
- Reputacja: Klan wilka +15
2. Garik potrzebuje wódy
Zadanie zleca sam Garik, strażnik wejścia do Klanu wilka.
Jak dobrze poprowadzisz konwersację dowiesz się, że Garik chętnie napije się wódy. Poczęstuj go swymi zapasami. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan wilka +2
3. Idź na południowy most z Hogarem
Zadanie dostaniesz w rozmowie z przywódcą Klanu Wilka. Zabierz ze sobą Hogara (poznasz go wcześniej, opisane dalej), by rozprawić się z Orkami przy południowym moście.
Po tym jak Nordmarczyk doprowadzi Cię na miejsce, zlikwiduj wszystkie Orki. Uważaj na szamana. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Inwazja Goblinów
Szczerze mówiąc nie wiem kto daje to zadanie. Żeby zostało uznane za wykonane trzeba zabić piętnaście goblinów. Trudne to nie jest bo w całym Nordmarze spotkasz kilkanaście obozów tych stworów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +2
- Reputacja: Klan wilka +3
5. Jorn potrzebuje wybuchowych strzał
Zadanie zleca sam Jorn, jeden z myśliwych polujących w ostępach Nordmaru (z tej grupy, która zleca Ci także rozprawienie się z oddziałem Orków). Jorn potrzebuje dostawy wybuchowych strzał (konkretnie dwunastu sztuk). Jeśli nie masz tylu przy sobie (a powinieneś) musisz odszukać chatę niejakiego Vibalda, który trudni się właśnie wyrobem takich strzał. Jego warsztat znajduje się gdzieś w dziczy, niedaleko siedziby Klanu Wilka (ze względu na ukształtowanie terenu ciężko mi podać dokładne namiary).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Wilka +5
6. Mięso dla Szaroskórego
Zadanie związane z poszukiwaniami Xardasa. Szaroskóry to wilk Hansona (opisane dalej). Musisz go poczęstować kawałkiem surowego mięsa żeby doprowadził Cię do wieży Xardasa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
7. Podążaj za Szaroskórym do wieży Xardasa
Zadanie z gatunku "podążaj za bohaterem niezależnym". Tym razem w rolę przewodnika wciela się wilk Szaroskóry. Zadanie dostaniesz już po tym jak nakarmisz wilka mięsem. Porozmawiaj z nim i poproś o wskazanie drogi. Jak zawsze musisz uważać by Twój towarzysz nie zginął (Szaroskóry radzi sobie znakomicie w walce).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan Wilka +3
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
8. Pojedynek z Hogarem
Zadanie zleca sam Hogar, którego spotkasz w wiosce Klanu Wilka.
Musisz poprowadzić konwersacje tak by doprowadzić do pojedynku. Walka jest toczona na zasadach areny więc uważaj by nie zabić rywala (tym bardziej, że jeszcze będzie Ci potrzebny). Obserwatorzy nie zaatakują Cię dopóki nie zabijesz Hogara. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nordmar +3
- Reputacja: Klan Wilka +5
- Atrybuty: Siła +1
9. Poszukiwania rudy z Larsonem
Kolejne zadanie z cyklu "podążaj za postacią". Tym razem zleca Je Larson, któremu musisz towarzyszyć w poszukiwaniach rudy. Oczywiście Larson nie może zginąć po drodze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Nordmar +3
- Reputacja: Klan wilka +10
- Atrybuty: Kowalstwo +1
10. Pozbądź się Orków z mostu
Zadanie zleca przywódca klanu Grim (opisane dalej). Chodzi tu o wybicie grupy Orków obozującej przy moście, do którego doprowadził Cię Hogar. Z pomocą Nordmarczyka wybij wszystkich Orków.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Nordmar +3
- Reputacja: Klan Wilka +10