Reddock (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
9. W Reddock potrzebują kowala
Zadanie zleca dowódca buntowników Javier. Odpowiednim człowiekiem jest Kliff - po uwolnieniu z rąk Orków, namów go przyłączenia się do buntowników. Zgodzi się bez wahania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Reddock +10
- Atrybuty: Kowalstwo +1
10. Wybij Orkowy patrol kursujący między Reddock a Ardeą
To zadanie zleca Gelford stojący przed wejściem do jaskiń Reddock. Patrol rozbił obóz niedaleko polany dzików (opisane dalej), przy rozstaju dróg.
Patrol Orków to również nie lada przeciwnik. Najlepszym sposobem jest sprowokowanie dzików do ataku na Ciebie i wprowadzenie ich do obozu Orków. Bestie zaczną walczyć między sobą a Ty stań obok i strzelaj do wszystkich z łuku. Resztę wykończ wręcz. Po walce zabierz leżące obok ogniska pakunki z bronią.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Rebelianci +1
11. Zabierz Kliffa do Javiera, przywódcy w Reddock
Po tym jak Kliff zgodzi się dołączyć do buntowników musisz go tam zaprowadzić. Wydaj mu polecenie by podążał za Tobą. Farma nie jest daleko od Reddock więc jeśli podążysz najkrótszą drogą to szybciutko wykonasz zadanie a Kliffowi nic się nie stanie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Reddock +10
Żeby wykonać to zadanie musisz wcześniej otrzymać W Reddock potrzebują kowala.
12. Zabij agresywne dziki
Zadanie zleca Brenton stojący przy wejściu do obozu w Reddock. Dziki są niesłychanie wymagającymi rywalami na tym etapie gry i bardzo ciężko się z nimi walczy. Stado tych wrednych bestii przebywa na leśnej polanie niedaleko Reddock. Jeśli chcemy to rozegrać w bezpośrednim starciu to warto stanąć na trudno dostępnym zboczu wzgórza, sprowokować dziki do ataku strzałem z łuku i walczyć stojąc wyżej od wroga. Mimo dogodnej pozycji będzie to bardzo trudne starcie. Znacznie lepiej połączyć to zadanie ze sprawą orkowego patrolu (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Reddock +10
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
13. Znajdź buntownicze podziemie w Cape Dun
Zadanie dostajemy od Javiera. Trzeba udać się do Cape Dun i poprzyglądać pracującym niewolnikom.
Agentem podziemia jest niewolnik przerzucający gnój. Porozmawiaj z nim (ma na imię Phil), a bez trudu dowiesz się kim jest. On tez zleca kilka dalszych zadań. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +2
- Reputacja: Reddock +10
14. Zniszcz obóz buntowników, Reddock
Zadanie zleca szef Orków w Cape Dun Uruk. Konkretnie chodzi o zabicie Javiera, ale nie da się tego zrobić bez zniszczenia wszystkich buntowników.
Ustaw się na szczycie schodów wejściowych do Reddock. Strzel z łuku w jednego z buntowników by wywabić go na górę. Kilku zerwie się do ataku, strzelaj tak długo jak możesz, potem przerzuć się na walkę wręcz. Po odparciu pierwszej fali sprowokuj następną szarżę. Przesuwaj się powoli na dół i likwiduj kolejne grupy aż do zabicia Javiera. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +7