Główne zadania (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
25. Zabij wodzów Orków
Jedno z końcowych zadań związanych z ukończeniem gry sposobem Asasynów, (czyli Beliara). Beliar rozkaże Ci pozabijać wszystkich wodzów Orków: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Umbraka w Silden, Groka w Geldern, Vaka w Trelis i Kana w Faring. Czeka Cię podróż przez całą Myrtanę i konfrontacja z potęgą Orków. W niektórych miastach możesz korzystać ze wsparcia Rebeliantów, (jeśli to możliwe zostało opisane w poprzednich questach).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
26. Zabij Xardasa
To jedno z końcowych zadań, związane z ukończeniem gry ścieżką Asasynów, (czyli zlecane przez Beliara).
Beliar wściekły na Xardasa rozkazuje usunięcie maga. Udaj się do jego wieży i wykonaj życzenie boga. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
27. Zabij Zubena
To również część związana z ukończeniem gry na modłę Asasynów (zadanie zlecane przez Beliara).
Beliar jest nie do końca zadowolony z Zubena i pragnie byś zajął miejsce dotychczasowego przywódcy Asasynów. Musisz udać się do Istar i zabić Zubena. Możesz to zrobić na dwa sposoby: podejść do Zubena, szybko go zabić i uciekać korzystając z kamienia teleportacyjnego, albo też walczyć z całą obstawą. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Rebelianci +2
28. Zdobądź moc Beliara!
Podobnie jak w przypadku zdobywania mocy Innosa, zadanie to wykonujemy niemal w tym samym momencie, w którym je dostajemy.
Po tym jak złożymy artefakty na ołtarzu Beliara i porozmawiamy z bogiem, otrzymujemy cząstkę jego mocy. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
29. Znajdź pięć artefaktów Adanosa
To zadanie pojawia się po raz pierwszy w rozmowie z królem Rhobarem lub Orkiem Grokiem a później przewija się podczas rozmów z wieloma postaciami. Artefakty porozrzucane są praktycznie po całym świecie i ich zebranie zajmie niemal całą grę. Dokładne miejsce, w którym można je znaleźć podam w następnym rozdziale.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
30. Znajdź Xardasa
Zadanie dostajesz na początku gry a wykonujesz je przez większą część rozgrywki. W trakcie przygód, co i rusz natrafiasz na jakieś wskazówki odnoście kryjówki Xardasa. Nie są one specjalnie dokładne i pomocne, ale w Nordmarze trafisz na postaci mogące wskazać Ci siedzibę nekromanty - są to myśliwy Hanson i jego wilk Szaroskóry (opisane przy okazji questów dla Klanu Wilka).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
31. Znajdź Zubena
To nie jest w zasadzie quest dawany przez konkretną osobę. Po prostu po dotarciu do Zubena w Ishtar dostaje nagrodę w postaci punktów doświadczenia. W zadaniach przypisanych Ishtar, opisałem sposób dotarcia do Zubena.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
32. Zniszcz pięć artefaktów Adanosa
To zadanie związane jest z ukończeniem gry na modłę Orków, a daje je Xardas.
Po tym jak już zbierzesz wszystkie artefakty Adanosa (opisane wcześniej) Xardas rozkaże Ci zniszczenie tych potężnych przedmiotów. Możesz to zrobić tylko w wielkim piecu Klanu Młota, na dodatek musisz posiadać kamień ogniskujący moc (dostaniesz go od nekromanty). Piec jest w rękach Orków i będziesz go musiał odbić (dokładnie opisane w questach dotyczących Klanu Młota). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
33. Zniszcz wszystkie główne obozy buntowników
To zadanie zlecane jest przez naczelnego wodza armii Orków, rezydującego w Faring Kana. Będziesz musiał zniszczyć główne obozy buntowników: Reddock, Okarę, Nemorę i Vengard. Tak naprawdę zaliczenie tego questa nie jest potrzebne do ukończenia gry, którymkolwiek ze sposobów. Mogą się pojawić problemy z ukończeniem gry na modłę Rebeliantów, ale jeśli zabijesz króla i odbierzesz mu Berło Varantu to raczej uda się postąpić zgodnie z życzeniami Innosa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000