Mora Sul (7) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
52. Zlikwiduj Orków w świątyni Mora Sul
Typowe zadanie polegające na odzyskaniu miasta lub lokacji. Tym razem chodzi o przepędzenie Orków z terenów wykopalisk pod świątynią Mora Sul a dokonasz tego po uzgodnieniu wszystkich szczegółów z przebywającymi niedaleko koczownikami i magiem wody.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Koczownicy +5
53. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
Zadanie zlecane przez maga wody Merdariona, którego spotkasz w ruinach Mora Sul. Musisz odszukać i zabić czterech dowódców ożywieńców grasujących w ruinach.
Dowódcy wyglądają jak zwykłe zombi i nie są też lepsi w walce. Według zadania musisz zabić czterech przywódców, ale czasem po zabiciu trzech otrzymujesz informację o zaliczeniu questa. Jeśli nie towarzyszy Ci Merdarion, poruszaj się wzdłuż głównych dróg na wykopaliskach a bez problemu znajdziesz wszystkich przywódców. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Koczownicy +5
- Atrybuty: Prastara wiedza +1
54. Złoto dla Gonzalesa
To będzie nagroda od Nasiba po tym, jak przyniesiesz mu pieniądze w ramach prezentu dla Gonzalesa (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
55. Złoto Hectora
Zadanie zleca sam Hector, czyli właściciel tawerny w Mora Sul.
Możesz pożyczyć od Hectora 1000 monet. Jednak będziesz musiał mu zwrócić 1400. Nie wiem, po co brać to zadanie, chyba tylko dla punktów doświadczenia. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
56. Znajdź czwarty klucz do świątyni Mora Sul
Czwarty klucz do świątyni znajduje się w posiadaniu Gonzalesa. Żeby go dostać musisz najpierw wykonać szereg zadań dla Nasiba (opisane wcześniej).
Gonzales odda ci swój klucz za godziwą cenę dziesięciu tysięcy złotych monet. Jeśli nie chcesz tyle zapłacić możesz po prostu pobić lub zabić Asasyna i zabrać mu przedmiot, (ale to może równać się konieczności walki z resztą Asasynów). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
57. Znajdź drugi klucz do świątyni Mora Sul
Drugi klucz ma kupiec Ilja. Ilja zgodzi się oddać swój klucz w zamian za przysługę (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
58. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
Piąty klucz ma zarządca wykopalisk Ork Kalesch. Odda Ci go po tym jak zdobędziesz resztę kluczy. Uważaj, bo Ork nie jest wcale taki dobrotliwy - zostaniesz przez niego zaatakowany po przyniesieniu kluczy. Pobij go i zabierz jego klucz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
59. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
Pierwszy klucz ma niewolnik złodziej Yussuf. Na jego trop naprowadzi Cię łowca nagród Bandaro (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
60. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Żeby zdobyć trzeci klucz musisz porozmawiać z najemnikiem Kirkiem, którego znajdziesz w tawernie w Mora Sul (postępuj według instrukcji opisanych wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000