Mora Sul (7) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
52. Zlikwiduj Orków w świątyni Mora Sul
Typowe zadanie polegające na odzyskaniu miasta lub lokacji. Tym razem chodzi o przepędzenie Orków z terenów wykopalisk pod świątynią Mora Sul a dokonasz tego po uzgodnieniu wszystkich szczegółów z przebywającymi niedaleko koczownikami i magiem wody.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Koczownicy +5
53. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
Zadanie zlecane przez maga wody Merdariona, którego spotkasz w ruinach Mora Sul. Musisz odszukać i zabić czterech dowódców ożywieńców grasujących w ruinach.
![]() | Dowódcy wyglądają jak zwykłe zombi i nie są też lepsi w walce. Według zadania musisz zabić czterech przywódców, ale czasem po zabiciu trzech otrzymujesz informację o zaliczeniu questa. Jeśli nie towarzyszy Ci Merdarion, poruszaj się wzdłuż głównych dróg na wykopaliskach a bez problemu znajdziesz wszystkich przywódców. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Koczownicy +5
- Atrybuty: Prastara wiedza +1
54. Złoto dla Gonzalesa
To będzie nagroda od Nasiba po tym, jak przyniesiesz mu pieniądze w ramach prezentu dla Gonzalesa (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
55. Złoto Hectora
Zadanie zleca sam Hector, czyli właściciel tawerny w Mora Sul.
![]() | Możesz pożyczyć od Hectora 1000 monet. Jednak będziesz musiał mu zwrócić 1400. Nie wiem, po co brać to zadanie, chyba tylko dla punktów doświadczenia. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
56. Znajdź czwarty klucz do świątyni Mora Sul
Czwarty klucz do świątyni znajduje się w posiadaniu Gonzalesa. Żeby go dostać musisz najpierw wykonać szereg zadań dla Nasiba (opisane wcześniej).
![]() | Gonzales odda ci swój klucz za godziwą cenę dziesięciu tysięcy złotych monet. Jeśli nie chcesz tyle zapłacić możesz po prostu pobić lub zabić Asasyna i zabrać mu przedmiot, (ale to może równać się konieczności walki z resztą Asasynów). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
57. Znajdź drugi klucz do świątyni Mora Sul
Drugi klucz ma kupiec Ilja. Ilja zgodzi się oddać swój klucz w zamian za przysługę (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
58. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
Piąty klucz ma zarządca wykopalisk Ork Kalesch. Odda Ci go po tym jak zdobędziesz resztę kluczy. Uważaj, bo Ork nie jest wcale taki dobrotliwy - zostaniesz przez niego zaatakowany po przyniesieniu kluczy. Pobij go i zabierz jego klucz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
59. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
Pierwszy klucz ma niewolnik złodziej Yussuf. Na jego trop naprowadzi Cię łowca nagród Bandaro (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
60. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Żeby zdobyć trzeci klucz musisz porozmawiać z najemnikiem Kirkiem, którego znajdziesz w tawernie w Mora Sul (postępuj według instrukcji opisanych wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000