Silden (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
14. Orkowie w Silden potrzebują kowala
Zadanie zleca Denpok. Żeby je wykonać musisz poinformować o wolnym stanowisku Kadoka. Po tym jak znajdziesz jego młot kowalski, Kadok zgodzi się pracować dla Denpoka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
15. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana
Zadanie zleca jeden z drwali pracujących niedaleko Silden Bozep.
Bozep wręczy Ci paczkę z jagodami z poleceniem odniesienia jej rybakowi Stanowi z Silden. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Silden +2
16. Pieczeń dla Frillocka
Zadanie zleca jeden z orków strażników Frillock.
Frillock od wielu dni stoi na warcie i jest głodny. Przynieś mu pięć kawałów pieczeni (z pewnością masz tyle w plecaku). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Silden +2
17. Pokonaj Jarocka na arenie
Zadanie związane z walką na arenie. Areną zarządza Barrack a zasady są takie same jak w każdym innym mieście. Twoim pierwszym przeciwnikiem jest Jarock.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: Siła +1
18. Pokonaj Jarolla na arenie
Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Tym razem rywalem jest Jaroll.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: Siła +1
19. Pokonaj Trompoka na arenie
Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Ostatnim rywalem jest mistrz Silden Trompok.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: siła +1
20. Pokonaj Willa
Zadanie wynika z rozmowy z Samym Willem, jednym z drwali. Will przechwala się jaki to z niego wspaniały fighter. Musisz dać mu nauczkę.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Siła +1
21. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta
Część zadania związanego z poszukiwaniem dodatkowych strażników dla Denpoka. Po tym jak już namówisz Brontobba do pracy dla Denpoka, musisz powiadomić o tym tego drugiego.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
22. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta
Zadanie identyczne jak poprzednie, z tym, że w roli głównej występuje Frillock.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
23. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście
Zadanie identyczne jak poprzednie dwa, z tym, że w roli głównej występuje Gancka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
24. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta
Zadanie identyczne jak poprzednie trzy, z tym, że w roli głównej występuje Irmak.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
25. Przepędź Orków z Silden
Zadanie polegające na wybiciu i wypędzeniu załogi Orków w Silden. W sprawę zamieszani są bracia Inog i Anog a także Falk, ale to jak zwykle na Ciebie spadnie czarna robota.
Stosuj stałą taktykę wywabiania Orków i najemników poza palisadę. Teren wokół Silden jest duży i jest gdzie ganiać się z rywalem. Nie wahaj się uciekać i kluczyć, tak by rozbić wroga na mniejsze grupy. Szczególnie uważaj na szamana bo to bardzo groźny przeciwnik (szczególnie jeśli asystuje mu kilku wojowników).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 7500
- Reputacja: Rebelianci +5
26. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry
Zadanie zleca Givess po tym jak dostarczysz mu skóry. Będziesz musiał wrócić z powrotem do Lukjana oddać mu pieniądze będące zapłatą.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Silden +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1