Bakaresh (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Agresywni koczownicy
Zadanie zleca strażnik północnych rubieży Bakaresh Arkabor.
![]() | Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia (opisane dalej). Zgodzi się to zrobić dopiero po tym jak rozprawisz się z bandą koczowników obozującą w pobliskiej jaskini. Udaj się na miejsce i załatw sprawę. Uważaj przy tym na plecy, bo mogą stamtąd nadejść topielce. W jaskini powinien być przywódca koczowników Rasarus (to jego powinieneś przede wszystkim zabić). Z tego co wiem, czasem zdarza się, że go tam nie ma. Zabij wtedy wszystkich obecnych, a zadanie i tak będzie wykonane. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Bakaresh +10
2. Dostawa broni z Ben Sali
Zadanie powinien dać strażnik Benito (ten od raportu). Musisz wtedy udać się do Jaffara i przynieść trzy sztuki Broni Jaffara. Z tego co wiem, mogą być problemy z dostaniem tego zlecenia (Benito po prostu nie porusza tematu).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
3. Drobna przysługa
W sprawę zamieszani są kupiec Aldo i kapłan Sigmor.
![]() | Aldo poznasz przy okazji innych zadań (opisane dalej), a Sigmora spotkasz w świątyni, już po tym jak dostaniesz do niej dostęp. Będziesz musiał polecić Aldo kapłanowi (Aldo Cię o to poprosi). Sigmor zapyta, co faktycznie sądzisz o Aldo. Jeśli powiesz, że jest w porządku zadanie będzie wykonane. Jeśli odpowiesz, że Aldo jest nieco nie tego, to dostaniesz zadanie zabicia kupca (opisane dalej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Gniazdo pełzaczy
Jedno z zadań zlecanych przez Silvio.
![]() | Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory. Jaskinia jest całkiem blisko miasta. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +15
5. I po kłopocie
Zadanie związane z kupcem Aldo i kapłanem Sigmorem (opisane wcześniej). Jeśli powiesz Sigmorowi, że z Aldo jest coś nie tak, kapłan rozkaże Ci zabić kupca. Wróć na dół i załatw sprawę.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Bakaresh +5
6. Koczownicy i najeźdźcy
To zadanie związane jest z namówieniem koczowników do ataku na Bakaresh, a dostajesz je od jednego z przywódców Knuta (Nordmarczyk sprzymierzony z koczownikami).
![]() | ![]() |
Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge' a i Aterasa. Tego pierwszego przekupisz złotem a dla drugiego będziesz musiał wykonać inne zadanie (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +3
7. Lekcja gościnności
Zadanie związane z bandą koczowników opisaną w poprzednim zadaniu. Tym razem pracujesz dla drugiej strony (Asasynów) i musisz udać się do oazy by pozabijać koczowników sprzymierzonych z Nordmarczykami.
![]() | Zadanie dostaniesz od Tizgara, jak już będziesz miał pozwolenie na wejście do świątyni. Zabierz ze sobą Silvio i rozprawcie się z bandą. Silvio nie może zginąć, ale całe szczęście radzi sobie bardzo dobrze. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Asasyni +20
8. Odszukaj Sinikara
Zadanie zlecane przez Aterasa (kiedy będziesz przekonywał koczowników do ataku na Bakaresh).
![]() | ![]() |
Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara. Sprawa jest bardzo prosta, Sinikar ukrywa się w jaskini pod Bakaresh (południowa strona miasta, nie trzeba z nikim walczyć by do niej wejść).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500