Bakaresh (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Agresywni koczownicy
Zadanie zleca strażnik północnych rubieży Bakaresh Arkabor.
Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia (opisane dalej). Zgodzi się to zrobić dopiero po tym jak rozprawisz się z bandą koczowników obozującą w pobliskiej jaskini. Udaj się na miejsce i załatw sprawę. Uważaj przy tym na plecy, bo mogą stamtąd nadejść topielce. W jaskini powinien być przywódca koczowników Rasarus (to jego powinieneś przede wszystkim zabić). Z tego co wiem, czasem zdarza się, że go tam nie ma. Zabij wtedy wszystkich obecnych, a zadanie i tak będzie wykonane. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Bakaresh +10
2. Dostawa broni z Ben Sali
Zadanie powinien dać strażnik Benito (ten od raportu). Musisz wtedy udać się do Jaffara i przynieść trzy sztuki Broni Jaffara. Z tego co wiem, mogą być problemy z dostaniem tego zlecenia (Benito po prostu nie porusza tematu).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
3. Drobna przysługa
W sprawę zamieszani są kupiec Aldo i kapłan Sigmor.
Aldo poznasz przy okazji innych zadań (opisane dalej), a Sigmora spotkasz w świątyni, już po tym jak dostaniesz do niej dostęp. Będziesz musiał polecić Aldo kapłanowi (Aldo Cię o to poprosi). Sigmor zapyta, co faktycznie sądzisz o Aldo. Jeśli powiesz, że jest w porządku zadanie będzie wykonane. Jeśli odpowiesz, że Aldo jest nieco nie tego, to dostaniesz zadanie zabicia kupca (opisane dalej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Gniazdo pełzaczy
Jedno z zadań zlecanych przez Silvio.
Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory. Jaskinia jest całkiem blisko miasta. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +15
5. I po kłopocie
Zadanie związane z kupcem Aldo i kapłanem Sigmorem (opisane wcześniej). Jeśli powiesz Sigmorowi, że z Aldo jest coś nie tak, kapłan rozkaże Ci zabić kupca. Wróć na dół i załatw sprawę.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Bakaresh +5
6. Koczownicy i najeźdźcy
To zadanie związane jest z namówieniem koczowników do ataku na Bakaresh, a dostajesz je od jednego z przywódców Knuta (Nordmarczyk sprzymierzony z koczownikami).
Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge' a i Aterasa. Tego pierwszego przekupisz złotem a dla drugiego będziesz musiał wykonać inne zadanie (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +3
7. Lekcja gościnności
Zadanie związane z bandą koczowników opisaną w poprzednim zadaniu. Tym razem pracujesz dla drugiej strony (Asasynów) i musisz udać się do oazy by pozabijać koczowników sprzymierzonych z Nordmarczykami.
Zadanie dostaniesz od Tizgara, jak już będziesz miał pozwolenie na wejście do świątyni. Zabierz ze sobą Silvio i rozprawcie się z bandą. Silvio nie może zginąć, ale całe szczęście radzi sobie bardzo dobrze. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Asasyni +20
8. Odszukaj Sinikara
Zadanie zlecane przez Aterasa (kiedy będziesz przekonywał koczowników do ataku na Bakaresh).
Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara. Sprawa jest bardzo prosta, Sinikar ukrywa się w jaskini pod Bakaresh (południowa strona miasta, nie trzeba z nikim walczyć by do niej wejść).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500