Cape Dun (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
15. Zabierz niewolnika Hareka z powrotem do Gamala
Zadanie zleca Gamal, łowca niewolników od którego dowiedziałeś się o przedmiotach złapanego paladyna. Zbiegły niewolnik to Harek, którego już wcześniej spotkałeś. Pójdź po niego i przyprowadź z powrotem do Gamala. Musisz wybrać pomiędzy oddaniem go Gamalowi a ułatwieniem ucieczki (opisane kilka questów wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Asasyni +1
16. Zabij głodne wilki grasujące w okolicy Cape Dun
Zadanie zleca dowódca najemników w Cape Dun Bufford.
Zadanie polega na wybiciu kilku stad głodnych wilków terroryzujących okolicę. Z reguły są to trzy grupy liczące razem dwanaście sztuk. Zrób przebieżkę wokół Cape Dun i pozabijaj bestie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Cape Dun +15
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
17. Zioła lecznicze dla alchemika
Zadanie zleca alchemik Esiel (ten od kuferka). Dostarcz mu dwanaście sztuk ziela leczniczego a zyskasz nauczyciela alchemii.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 250
- Reputacja: Cape Dun +10
- Atrybuty: Alchemia +1
18. Oswobodź Cape Dun
W sprawę zamieszanych jest kilka osób, ale najważniejsi są Phil i paladyn Wenzel. Kiedy już będziesz gotowy (to znaczy załatwisz wszystkie sprawy z Philem) namów paladyna do ataku na Orków.
Walka będzie niezwykle ciężka bo przeciwników jest całe mnóstwo. Wenzel ruszy od razu do ataku i najlepszym pomysłem jest pozwolenie rywalom na atakowanie paladyna. Sam trzymaj się z tyłu i atakuj Orków i najemników zajętych walką z Wenzelem. Musisz być cały czas w ruchu by nie stać się celem łuczników i kuszników. Po wybiciu rywali na górze obozu skieruj się na dół. Tu możesz przerzucić się na łuk i ostrzeliwać przeciwnika walczącego z Wenzelem. Potyczka może mieć różny przebieg, zależny od działań Wenzela. Czasem warto pozwolić Orkom na szturmowanie budynku w którym przetrzymywany był paladyn - w ten sposób nie będziesz atakowany przez zbyt wielu rywali w jednym czasie. Nie można jednak zbyt długo się dekować bo Wenzel nie jest nieśmiertelny i trzeba go wspomagać.
Zyski:
- Punkty doświadczenia:5000
- Reputacja: Rebelianci +10
19. Porządki Wenzela
Zadanie zleca Wenzel, po tym jak go namówisz do ataku na Orków okupujących Cape Dun. Żeby je wykonać musisz po prostu podążać za paladynem, tak długo aż wybijecie wszystkich nieprzyjaciół (wykonujesz to zadanie równocześnie z poprzednim).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Rebelianci +1
20. Zaginiony miecz Wenzela
Zadanie zleca sam Wenzel, już po rozprawieniu się z Orkami okupującymi Cape Dun.
Zadanie wykonasz dopiero po dotarciu do Montery. Tuż przed miastem znajduje się jaskinia zamieszkana przez stado wściekłych wilków. Po zabiciu bestii spenetruj pieczary. Miecz Wenzela leży na ziemi tuż obok skrzyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci: +1
21. Zniszcz buntownicze podziemie w Cape Dun
To zadanie zleca szef Orków rezydujących w Cape Dun Uruk. Trzeba z nim porozmawiać i popytać o dręczące go problemy. Żeby wykonać zadanie musisz zabić Phila.
Żeby wykonać zadanie nie musisz rozmawiać z Philem. Po prostu podejdź do niego i zaatakuj. Nie musisz się obawiać reakcji Orków - nie mają zamiaru ingerować w starcie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orki +2