Mora Sul (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Alima
Zadanie dostaniesz od strażnika domu Gonzaleza - Nasiba. Jest to część zdobywania podarunków dla szefa miasta. Po spełnieniu wcześniejszych życzeń przyjdzie pora na kupno niewolnicy.
![]() | Musisz udać się do oazy za miasto do siedziby Murata. Znajdziesz tam dwie piękne niewolnice. Odkup tę o imieniu Alima i odprowadź ją do Nasiba. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
2. Człowiek, który zabił Ramireza
Zadanie zleca mag Ningal (jak już się dostaniesz do Gonzalesa). Po tym jak doniesiesz mu o śmierci Ramireza, Ningal zleca odszukanie i zabicie mordercy. Popytaj ludzi w mieście a dowiesz się, że w sprawę zamieszany jest Hassan. Hassana znajdziesz w ruinach niedaleko świątyni. Zabij go.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Asasyni +15
3. Delikatna sprawa
Zadanie zleca kupiec Hamid.
![]() | ![]() |
Hamid pożąda magicznego amuletu, który posiada Ilja. Nie może go odkupić, bo Ilja znacznie podbije cenę, jeśli dowie się, że to Hamid chce go kupić. Dostaniesz od Hamida pieniądze i misję zdobycia amuletu. Suma, którą dostaniesz jest wystarczająca pod warunkiem, że nie piśniesz ani słowa o Hamidzie. Po prostu mów, że to dla Ciebie, bo chcesz zwiększyć swą moc magiczną.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Dług i weksle
Zadanie zleca kupiec Masil już po tym jak pomożesz mu uporać się z problemem niewolnika Orknaroka. Tym razem Masil chce odzyskać swoje długi a Ty musisz pofatygować się do kilku osób by zdobyć weksle. Tymi osobami są Nasib, Ramon i Ilja, będziesz musiał nakłonić ich do oddania weksli. Nie obejdzie się bez łapówek i obietnicy rewanżu w przyszłości.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
5. Droga do Merdariona
Zadanie wyniknie podczas rozmowy z Sanuyemem.
![]() | Sanuyema spotkasz w ruinach. Zaproponuje Ci wskazanie drogi do Merdariona. Podążaj za nim a dotrzesz do kryjówki maga wody. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
6. Eskortuj Mezira do osady Murata
Zadanie zleci Ci Mezir, po tym jak wskaże Ci kryjówkę Hassana. Po rozprawieniu się z Hassanem doprowadź Mezira do oazy Murata (tam gdzie kupujesz niewolnice).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
7. Handel artefaktami
Zadanie zleca kupiec Faesul.
![]() | Po ucieczce Yussufa, Faesulowi skończył się dopływ kradzionych artefaktów. Żeby znaleźć nowego dostawcę musisz udać się na wykopaliska w Mora Sul, tam odnaleźć zarządcę niewolników Grubasa i skłonić go do współpracy. Najlepszym (właściwie jedynym) na to sposobem jest spuszczenie mu lania. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
8. Hassan
Zlecenie likwidacji Hassana, zamieszanego w sprawę zabójstwa Ramireza, zleca Ningal.
![]() | O sprawie Ramireza i Hassana dowiesz się od kilku osób w Mora Sul. Po tym jak już będzie wiadomo, że Hassan zabił Ramireza, Ningal wyda rozkaz zabicia Hassana. Odszukaj go i wykonaj polecenie Ningala. Kryjówkę Hassana wskaże ci Mezir (spotkasz go w ruinach). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000