Faring (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Artefakt Alego
O artefakcie wspomina kilka osób, w tym sam Ali ale najbardziej potrzebny będzie Tomowi.
Ali to gruby asasyn przechadzający się po Faring. Artefaktem jest Kamień Przodków. Odebrać go możesz na kilka sposobów np. ukraść (jeśli jesteś w tym dobry) albo po prostu znokautować Alego i zabrać Kamień. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Kradzież +1
2. Jaskinia Rocko
Zadanie zleca sam Rocko, którego spotkasz przy wejściu do Faring.
Rocko zajmuje się wykopywaniem cennych rzeczy z ziemi. Interesuje go jaskinia znajdująca się niedaleko wieży strzegącej przejścia na przełęcz do Nordmaru. Za oczyszczenie jej z potworów odpali Ci trochę rudy. Zadanie całkiem łatwe bo w jaskini siedzą tylko gobliny. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +4
3. Kowal z Faring
Zadanie wynika z rozmowy z samym kowalem Zakoshem. Wykonane będzie dopiero jak skłonisz go do uczenia Cię rzemiosła kowalskiego.
Będziesz musiał popisać się siłą fizyczną i podnieść młyński kamień. To ulubiona zabawa Orków na dziedzińcu. Musisz oczywiście dysponować odpowiednią siłą. Dokonanie tego zaimponuje kowalowi na tyle, że zgodzi się Cię uczyć. Kowal daje także inną próbę z Trollami (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +1
4. Myśliwi z Faring
Zadanie wynika podczas rozmów z Orkami i przede wszystkim dwójką myśliwych: Tomem i Wilsonem. Musisz ich przekonać by wciągnęli Cię w swoje szeregi, bo tylko tak dostaniesz zgodę na wejście na przełęcz. Wiąże się z tym wykonanie kilku zadań (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +4
5. Pokonaj Gorana na Arenie
Zadanie typowe dla Areny. Chodzi tu o mniejszą arenę, znajdującą się poza terenem zamku. Zarządza nią Curtis. Goran. Reguły takie jak zawsze. Trzeba szczególnie uważać żeby nie wyjść poza koło, bo arena jest jakaś mała.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +1
6. Pokona Moffa na arenie
Kolejny quest związany z mniejszą areną w Faring. Przeciwnikiem jest Moff. Reguły jak zawsze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +4
7. Pokonaj Mortisa na arenie
To też quest związany z areną ale tą większą, orkową, urządzoną na dziedzińcu zamku. Zarządza nią Tarok i nie pozwoli Ci walczyć dopóki nie będziesz miał reputacji znakomitego gladiatora. Porozmawiaj z nim a dowiesz się gdzie musisz się udać by zdobyć sławę. Mortis będzie jednym z rywali jak już będziesz mógł walczyć w Faring. Wcześniej musisz pokonać Vigo i Tukasha.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3500
- Reputacja: Orkowie +2
8. Pokonaj Rozhova na arenie
Kolejny pojedynek na dużej arenie w Faring. Przeciwnikiem jest Rozhov a wcześniej musisz uporać się z Vigo, Tukashem i Mortisem.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 4000
- Reputacja: Orkowie +2
9. Pokonaj Spike'a na arenie
Ostatni pojedynek na mniejszej arenie. Spike to mistrz a wcześniej musisz pokonać Gorana i Moffa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +1
10. Pokonaj Tukasha na arenie
Drugi pojedynek na dużej arenie. Wcześniej musisz pokonać Vigo.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3000
- Reputacja: Orkowie +2