Braga (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Aila
Sprawę Aili poruszają Nafalem a także Jose.
Tancerkę Ailę odnajdziesz w jaskini będącej kryjówką koczowników Asaru. Zadanie możesz wykonać na dwa sposoby: zabijasz koczowników i odprowadzasz Ailę do Bragi, lub też przystajesz na plan Asaru i odprowadzasz tancerkę po to, by uśpić czujność Nafalema. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Braga +15
2. Danina Bernado
Część zadania związanego z gromadzeniem daniny dla Nafalema.
Bernado nie ma ochoty po raz drugi rozstawać się z zapasami złota. Jedynym wyjściem na przemówienie mu do rozumu jest pobicie go. Uważaj tylko by zbytnio go nie uszkodzić. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Braga +5
3. Danina Jose
Część zadania związanego ze zbieraniem daniny dla Nafalema.
Z Jose nie ma żadnego problemu. Porozmawiaj z nim a dostaniesz pieniądze. Jose da Ci także następne zadania (opisane dalej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Braga +5
4. Danina Luki
Kolejny quest związany z gromadzeniem daniny dla Nafalema.
Luca odda Ci pieniądze dopiero po tym jak wykonasz dla niego zadanie związane z polowaniem na mroczne zębacze (opisane dalej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Braga +5
5. Danina z Bragi
Zadanie zlecane przez Nafalema. Zapoczątkowuje ono całą serię questów związanych z daniną.
Żeby sfinalizować sprawę daniny z Bragi musisz pofatygować się do Tufaila (jeden z pierwszych asasynów, których spotkasz) i wykonać dla niego serię zadań. Regularnie informuj o wszystkim Nafalema. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Asasyni +10
- Reputacja: Braga +15
6. Eskortuj Riordiana
Zadanie zleca sam Riordian, mag wody, którego spotkasz w Ruinach Mora Sul. Musisz go doprowadzić we wskazane miejsce (jaskinia Asaru). Uważaj by mag nie zginął po drodze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
7. Podążaj za Tufailem
Zadanie zlecone przez Tufaila ma związek z daniną. Polega na doprowadzeniu Tufaila we wskazane miejsce (jaskinia bandytów). Tufail nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
8. Polowanie na nagrody: Asaru
Zadanie zlecone przez łowcę nagród Jose (poznasz go przy okazji zbierania daniny).
Pierwszym z celów jest Asaru. Na trop przywódcy koczowników wpadniesz wykonując zadanie dla Tufaila lub Riordiana. Zabij Asaru i jego towarzyszy (wtedy nie wykonasz misji koczowników). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Braga +15