Nordmar - Klan Młota (1) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
1. Hauke potrzebuje rudy
Zadanie zleca sam Hauke.
Porozmawiaj z nim a dowiesz się, że Hauke potrzebuje rudy (10 sztuk). Jeśli nie masz tyle przy sobie poszukaj złoża (jest ich całe mnóstwo w Nordmarze). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +5
- Atrybuty: Kowalstwo +1
2. Hjalte jest głodny
Zadanie zleca sam Hjalte, jeden ze strażników Klanu Młota. Żeby z nim pomówić musisz wejść na jedną z wieżyczek strażniczych (stoi na uboczu, skryta za skałą). Zadanie dostaniesz podczas dłuższej konwersacji - w trakcie rozmowy Hjalte zarząda łapówki w postaci kawałka pieczeni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan Młota +3
3. Hjalte jest spragniony
Zadanie leca Hjalte na samym początku konwersacji opisanej we wcześniejszym queście. Daj mu butelkę wódy to chętnie z Tobą porozmawia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan Młota +3
4. Idź z Hauke do obozu poszukiwaczy złóż
Zadanie zleca sam Hauke.
Hauke to poszukiwacz złóż, który martwi się o swoich kolegów przebywających w niedalekiej jaskini. Zgódź się towarzyszyć Nordmarczykowi w drodze na miejsce. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Młota +5
5. Idź za Mortem do dolnego wejścia do kopalni
Część wielkiego zadania związanego z odbijaniem kopalni z rąk Orków (opisane dokładnie dalej). W pewnym momencie rozkaż Mortowi by Cię doprowadził do dolnego wejścia do kopalni. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
6. Idź za Mortem do Klanu Ognia
Kolejna część zadania z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Ognia. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Nordmar +2
7. Idź za Mortem do Klanu Wilka
Kolejne zadanie związane z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Wilka. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Nordmar +2
8. Ingvar potrzebuje miecza
Zadanie zleca sam Ingvar, najlepszy kowal Klanu Młota. Dostaniesz je dopiero po odbiciu kopalni z rąk Orków, kiedy będziesz chciał nauczyć się wykuwania broni z magicznej rudy.
To jest zadanie mające na celu wypróbowanie Twoich umiejętności. Dostaniesz od Ingvara przepis na wykucie potężnego miecza. Naucz się wykuwać broń (jeśli jeszcze nie umiesz), zgromadź składniki i wykuj miecz. Oddaj go Ingvarowi. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +10