Mora Sul (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
22. Otwórz świątynię w Mora Sul
W sprawę otwarcia świątyni w Mora Sul zamieszani są Gonzales, Kalesch, Mezir i Merdarion. Najważniejsze jest znów odnalezienie zaginionych kluczy. Tym razem jest ich cztery a sposób ich odnalezienia jest opisany przy okazji innych zadań.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
23. Podarunki dla Gonzalesa
Zadanie zleca strażnik siedziby Gonzalesa Nasib.
![]() | Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki. Zaczniesz od sporej sumy pieniędzy (w ramach spłacania długów) a potem przyjdzie kolej na doskonały miecz i kobietę (opisane wcześniej). Problem z Nasibem jest taki, że nie bardzo klei się z nim rozmowa w sprawie podarunków. Sam się musisz domyślać, co przynieść i jak to zrobić. Dostajesz tylko ogólne wskazówki i niełatwo się dogadać tak by zgarnąć maksymalną liczbę punktów doświadczenia. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
24. Podążaj za Merdarionem
Zadanie zleca Merdarion mag wody (już po tym jak odnajdziesz go w kryjówce Kayora).
![]() | Seria podróży z Merdarionem rozpocznie się już po tym jak otworzysz świątynię w Mora Sul. Wróć do maga i zamelduj mu o tym. Merdarion poinformuje Cię, że uwolniłeś w ten sposób hordy nieumarłych, które muszą być powstrzymane. Będziesz musiał zabić czterech przywódców nieumarłych, a Twoim przewodnikiem będzie właśnie Merdarion. Podążaj za nim od jednego przywódcy do drugiego. Z Merdarionem są same kłopoty, bo potrafi zniknąć w ścianie jaskini i nigdzie się nie pojawić. Albo też doprowadzić Cię do pierwszego wroga i już nie iść dalej. W takich przypadkach sam odszukaj resztę nieumarłych i zniszcz ich. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
25. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do drugiego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
26. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do trzeciego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
27. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do czwartego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
28. Podążaj za Mezirem
Zadanie zleca dziwak kopiący w ruinach Mezir.
![]() | To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana. Porozmawiaj z nim i podążaj jego tropem. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
29. Pokonaj Angara na arenie
Zadanie związane z walkami na arenie w Mora Sul.
![]() | Angar to mistrz areny i będziesz z nim walczył dopiero wtedy, gdy pokonasz wszystkich innych kandydatów. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Mora Sul +15
- Atrybuty: Siła +1
30. Pokonaj Anktosa na Arenie
Kolejne zadanie związane z pojedynkami na arenie.
![]() | Anktos będzie Twion drugim w kolejności rywalem. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
- Atrybuty: Siła +1