Mora Sul (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
22. Otwórz świątynię w Mora Sul
W sprawę otwarcia świątyni w Mora Sul zamieszani są Gonzales, Kalesch, Mezir i Merdarion. Najważniejsze jest znów odnalezienie zaginionych kluczy. Tym razem jest ich cztery a sposób ich odnalezienia jest opisany przy okazji innych zadań.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
23. Podarunki dla Gonzalesa
Zadanie zleca strażnik siedziby Gonzalesa Nasib.
Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki. Zaczniesz od sporej sumy pieniędzy (w ramach spłacania długów) a potem przyjdzie kolej na doskonały miecz i kobietę (opisane wcześniej). Problem z Nasibem jest taki, że nie bardzo klei się z nim rozmowa w sprawie podarunków. Sam się musisz domyślać, co przynieść i jak to zrobić. Dostajesz tylko ogólne wskazówki i niełatwo się dogadać tak by zgarnąć maksymalną liczbę punktów doświadczenia. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
24. Podążaj za Merdarionem
Zadanie zleca Merdarion mag wody (już po tym jak odnajdziesz go w kryjówce Kayora).
Seria podróży z Merdarionem rozpocznie się już po tym jak otworzysz świątynię w Mora Sul. Wróć do maga i zamelduj mu o tym. Merdarion poinformuje Cię, że uwolniłeś w ten sposób hordy nieumarłych, które muszą być powstrzymane. Będziesz musiał zabić czterech przywódców nieumarłych, a Twoim przewodnikiem będzie właśnie Merdarion. Podążaj za nim od jednego przywódcy do drugiego. Z Merdarionem są same kłopoty, bo potrafi zniknąć w ścianie jaskini i nigdzie się nie pojawić. Albo też doprowadzić Cię do pierwszego wroga i już nie iść dalej. W takich przypadkach sam odszukaj resztę nieumarłych i zniszcz ich. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
25. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do drugiego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
26. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do trzeciego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
27. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do czwartego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
28. Podążaj za Mezirem
Zadanie zleca dziwak kopiący w ruinach Mezir.
To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana. Porozmawiaj z nim i podążaj jego tropem. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
29. Pokonaj Angara na arenie
Zadanie związane z walkami na arenie w Mora Sul.
Angar to mistrz areny i będziesz z nim walczył dopiero wtedy, gdy pokonasz wszystkich innych kandydatów. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Mora Sul +15
- Atrybuty: Siła +1
30. Pokonaj Anktosa na Arenie
Kolejne zadanie związane z pojedynkami na arenie.
Anktos będzie Twion drugim w kolejności rywalem. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
- Atrybuty: Siła +1