Nordmar - Klan Młota (3) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
15. Tunelowy Bulgot
Pierwsze z zadań zlecanych przez Ugolfa. Zanim zdecyduje się z Tobą współpracować musisz przejść próbę. Dostaniesz od niego receptę na sporządzenie wyjątkowo wstrętnej wódy - Tunelowego Bulgotu. Zdobądź składniki, przyrządź wódę i wypij ją.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Reputacja: Nordmar +3
16. Ukryta Ruda
Żeby dostać to zadanie musisz porozmawiać z Hjalte i Ugolfem. Twoim zadaniem będzie odnalezienie terenu z ukrytymi pokładami rudy. Nie jest to łatwe i trzeba sporo szczęścia żeby trafić na miejsce. Szukając złoża bierz pod uwagę trzy rzeczy: musisz wędrować jednym z wąwozów aż natkniesz się na ognisko goblinów znajdujące się nieopodal kamiennego kręgu. Takich ognisk jest kilka ale tylko przy jednym jest zwalony pień drzewa opierający się o ścianę skalną. To wygląda tak jak kładka i dokładnie tym jest. Wejdź po pniu na górę a znajdziesz się we właściwym miejscu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
17. Warzenie wódy z Ugolfem
Jeszcze jedno zadanie zlecane przez Ugolfa. Tym razem chodzi o składniki potrzebne do przygotowania specjalnej gorzałki. Musisz dostarczyć Ugolfowi 20 Alkojagód, 2 kawałki rudy i 2 żuwaczki pełzacza. Jeśli nie masz tego w ekwipunku znajdziesz wszystko w okolicy Klanu Młota.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Alchemia +1
18. Zabij pełzacza w obozie poszukiwaczy
Zadanie zleca Hauke martwiący się o poszukiwaczy rudy (opisane wcześniej).
Po tym jak Nordmarczyk doprowadzi Cię do obozu, wbiegnij do jaskini i zabij pełzacza, zanim ten zabije poszukiwaczy. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +5
- Reputacja: Nordmar +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
19. Zabij wodza doliny
Zadanie z gatunku tych pojawiających się znikąd w trakcie wykonywania innych misji. Chodzi tu o wodza Orków obozujących w dolinie przed dolnym wejściem do kopalni Klanu Młota. Wykonując zadanie związane z odbiciem kopalni załatwisz przy okazji quest z wodzem doliny.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
20. Zanieś Pedarowi róg cieniostwora
Zadanie zlecane przez Pedara, byłego kowala, który mieszka na pustkowiach (doprowadzi Cię do niego Rathgar, jeśli mu pomożesz w sprawie kamienia przodków).
Zadanie z rogiem cieniostwora dostaniesz po tym jak wykonasz pierwsze misje dla Pedara (o tym dalej). Kłopotu nie będzie żadnego, bo pewnie masz róg przy sobie. Jeśli nie to w Nordmarze nie brakuje tych bestii. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
21. Zapasy dla Pedara
Kolejny (a właściwie to pierwszy) quest dawany przez Pedara. Kowal przygotowuje zapasy na zimę i chce byś mu przyniósł 20 skór lodowego wilka i 10 kawałków rudy. Ze zdobyciem tych rzeczy nie ma najmniejszego kłopotu w Nordmarze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Młota +3
22. Zgoda wytapiaczy rudy
Zadanie zlecone przez Ingvara jeśli poprosisz go o nauczeni Cię sekretu wytapiania rudy. Po wykuciu miecza (opisane wcześniej) będziesz musiał jeszcze poprosić o aprobatę pozostałych kowali z innych klanów: Kalana (Klan Ognia), Pedara (Klan Młota), Larsona i Rune'a (Klan Wilka). Wszystkich poznałeś lub poznasz przy okazji wykonywania innych zadań (opisanych w poradniku).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +8
- Reputacja: Klan Młota +15
- Atrybuty: Kowalstwo +5
23. Znajdź oddział do ataku na kopalnię
Zadanie zlecone przez Reto jest częścią wielkiej misji odbijania kopalni z rąk Orków. jak to zrobić dokładnie opisałem właśnie w tamtym queście.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3000
- Reputacja: Klan Młota +10