Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Efekt uboczny - zadanie główne

Zabawę rozpoczynasz w bliżej nieokreślonej karczmie, w której to Jaskier po namowach kochającego go tłumu zaczyna snuć kolejną, nie do końca prawdziwą opowieść. Jej akcja to nic innego jak czekająca Cię rozgrywka, toteż usiądź wygodnie i daj się porwać kolejnej historii z Geraltem w roli głównej (wbrew temu, co twierdzi Jaskier :-)).

1 - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Faza 1 - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Q.01. Dług

Faza 1. Kłopoty Jaskra

Zadanie automatycznie trafi do Twego dziennika. Po rozpoczęciu gry nastąpi kilka scenek, w trakcie których wyjaśniony zostanie cel misji - zgromadzenie 2000 orenów, w celu spłacenia długu Jaskra . Kolejna faza pojawi się w chwili opuszczenia miejskiego loszka.

Faza 2. Kłykacz

Okaże się, że na zewnątrz czekać Wysłannik Kłykacza . Po samoczynnej wymianie zdań podążaj za nim, aż dotrzesz do domu Kłykacza M1.01 . Będąc już w środku, skieruj się do piwnicy i zagadaj do samego szefa.

2 - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Faza 3 - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Faza 3. Zwrot długu.

W trakcie rozmowy dowiesz się, że śmierć Jaskra jest bliska. Jedyna możliwość jego ocalenia to zebranie 2000 orenów. Po zakończeniu rozmowy możesz na jakiś czas zapomnieć o głównym zadaniu. Skup się wyłącznie na questach pobocznych, a wykonując je, uzbierasz wymaganą ilość pieniędzy (rzeczywista suma to 3000, więc jeśli zbierzesz nieco ponad 2000, nie trwoń ich).

Faza 4. Pieniądze

W chwili uzbierania odpowiedniej sumki, skieruj się do domu Kłykacza M1.01 i porozmawiaj z nim (będzie siedział za stołem).

Faza 5a. Komplikacje

W trakcie rozmowy masz możliwość wybrania trzech kluczowych odpowiedzi. Każda z nich w inny sposób zakończy przygodę (a, b, c). Wybierając opcję: "Nie przeginaj pały, Kłykacz. Umawialiśmy się na 2000" doprowadzisz do starcia (będziesz sam, nikt Ci nie pomoże). Najpierw ubij wszystkich znajdujących się na parterze pomocników przy użyciu stylu grupowego oraz znaków wedle uznania (ciągłe powalanie i ogłuszanie jest bardzo dobrą metodą na przyśpieszoną eksterminację). Wspomóż się również Jaskółką i Puszczykiem, a w razie osaczenia uciekaj na drugi koniec pomieszczenia (wrogów będzie naprawdę sporo, zginąć można w oka mgnieniu).

Gdy wszyscy padną trupem, zejdź do piwnicy (wcześniej odczekaj, aż życie Twej postaci w pełni się zregeneruje oraz zapisz stan gry). Będąc na dole, staniesz do walki z dwiema wywernami i samym Kłykaczem . Postaraj się nie oddalać od schodów, by nie aktywować Kłykacza . W starciu z potworami zastosuj styl szybki oraz ognia (ten ostatni jest bardzo skuteczny). Dobrze jest również podejść do starcia tak, by tylko jedna wywerna mogła Cię zaatakować w danej chwili. W ten sposób przez cały czas walczysz tylko z jednym przeciwnikiem, podczas gdy reszta czeka na swoją kolej.

3 - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Unicestwienie ostatniego łotra nie jest trudne - Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie