Zadanie główne | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Efekt uboczny - zadanie główne
Zabawę rozpoczynasz w bliżej nieokreślonej karczmie, w której to Jaskier po namowach kochającego go tłumu zaczyna snuć kolejną, nie do końca prawdziwą opowieść. Jej akcja to nic innego jak czekająca Cię rozgrywka, toteż usiądź wygodnie i daj się porwać kolejnej historii z Geraltem w roli głównej (wbrew temu, co twierdzi Jaskier :-)).
Q.01. Dług
Faza 1. Kłopoty Jaskra
Zadanie automatycznie trafi do Twego dziennika. Po rozpoczęciu gry nastąpi kilka scenek, w trakcie których wyjaśniony zostanie cel misji - zgromadzenie 2000 orenów, w celu spłacenia długu Jaskra . Kolejna faza pojawi się w chwili opuszczenia miejskiego loszka.
Faza 2. Kłykacz
Okaże się, że na zewnątrz czekać Wysłannik Kłykacza . Po samoczynnej wymianie zdań podążaj za nim, aż dotrzesz do domu Kłykacza M1.01 . Będąc już w środku, skieruj się do piwnicy i zagadaj do samego szefa.
Faza 3. Zwrot długu.
W trakcie rozmowy dowiesz się, że śmierć Jaskra jest bliska. Jedyna możliwość jego ocalenia to zebranie 2000 orenów. Po zakończeniu rozmowy możesz na jakiś czas zapomnieć o głównym zadaniu. Skup się wyłącznie na questach pobocznych, a wykonując je, uzbierasz wymaganą ilość pieniędzy (rzeczywista suma to 3000, więc jeśli zbierzesz nieco ponad 2000, nie trwoń ich).
Faza 4. Pieniądze
W chwili uzbierania odpowiedniej sumki, skieruj się do domu Kłykacza M1.01 i porozmawiaj z nim (będzie siedział za stołem).
Faza 5a. Komplikacje
W trakcie rozmowy masz możliwość wybrania trzech kluczowych odpowiedzi. Każda z nich w inny sposób zakończy przygodę (a, b, c). Wybierając opcję: "Nie przeginaj pały, Kłykacz. Umawialiśmy się na 2000" doprowadzisz do starcia (będziesz sam, nikt Ci nie pomoże). Najpierw ubij wszystkich znajdujących się na parterze pomocników przy użyciu stylu grupowego oraz znaków wedle uznania (ciągłe powalanie i ogłuszanie jest bardzo dobrą metodą na przyśpieszoną eksterminację). Wspomóż się również Jaskółką i Puszczykiem, a w razie osaczenia uciekaj na drugi koniec pomieszczenia (wrogów będzie naprawdę sporo, zginąć można w oka mgnieniu).
Gdy wszyscy padną trupem, zejdź do piwnicy (wcześniej odczekaj, aż życie Twej postaci w pełni się zregeneruje oraz zapisz stan gry). Będąc na dole, staniesz do walki z dwiema wywernami i samym Kłykaczem . Postaraj się nie oddalać od schodów, by nie aktywować Kłykacza . W starciu z potworami zastosuj styl szybki oraz ognia (ten ostatni jest bardzo skuteczny). Dobrze jest również podejść do starcia tak, by tylko jedna wywerna mogła Cię zaatakować w danej chwili. W ten sposób przez cały czas walczysz tylko z jednym przeciwnikiem, podczas gdy reszta czeka na swoją kolej.
Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie