Zadania poboczne (2) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q4.94. Ścieżki przeznaczenia
Faza 1. Krypta
Berengara spotkasz w Krypcie na Brzegu (M26.17 ). Jak tylko zabijecie wspólnie czwórkę Brux i Alpów (M27.2 ), aktywuje się niniejszy quest. Zanim pobiegniesz za Berengarem , możesz spokojnie przeszukać zwłoki wampirów.
Faza 2. Potwory
Ponownie porozmawiasz z nim w małej sali (M27.4 ), a potem pojawią się kolejne trzy Alpy .
Faza 3. Dalsza walka
Pokonaj(cie) Alpy .
Faza 4. Ostatnie starcie
Kolejną rozmowę (M27.5 ) przerwie Wam pojawienie się trzech Alpów i Upiora ...
Faza 5. Potwory zabite
... one też muszą zginąć.
Faza 6. Przy ognisku
Po robocie Berengar zaprosi Cię na dalszą rozmowę na zewnątrz. Opędzluj wcześniej kryptę, rzecz jasna. Berengara znajdziesz przy jego ognisku (M27.19 ) - poczekaj, aż je rozpali.
Faza 7. Wyznanie Berengara
Na razie nie dowiesz się od niego wiele - poza tym, że współpracował z Salamandrą wbrew swej woli.
Faza 8. Berengar
Panią Jeziora znajdziesz na Wyspie Rybitw. W rozmowie z nią (M31.2 ) zauważ, że jest zamyślona. Powie Ci o powodzie swojej troski i poprosi, byś porozmawiał z Berengarem .
Faza 9. Przeznaczenie
Wróć do Berengara (M26.19 ) i powiedz mu o rozmowie z Panią Jeziora . Dowiesz się, że Berengar współpracował z Salamandrą jednak dobrowolnie i że nie wierzy w Przeznaczenie.
Faza 10. Dar
Gdy znów porozmawiasz z Panią Jeziora (M31.2 ) powiedz jej, że Berengar nie wierzy w Przeznaczenie, a obiecany Ci zostanie dar.
Faza 11. Miecz
Miecz Aerondight otrzymasz od Pani Jeziora na zakończenie questu Q4.90. Kręgi na wodzie . Gdy ruszysz w stronę łodzi (M31.1 ), drogę zagrodzi Ci Berengar i przyzna się do pełnej zdrady wiedźminów.
Ważne: Może się zdarzyć, że nie spotkasz przy łodzi Berengara (do patcha 1.1a) - w takim przypadku reszta wydarzeń będzie postępować tak, jabyś darował mu życie.
Faza 12. Brzeg
Jeśli darujesz mu życie (powiedz, że nie będziesz go osądzał i że nie pochwalasz jego decyzji, ale rozumiesz), zanim odejdzie wręczy Ci zwoje: Śluz Dagona i Księgę Gromu oraz List Berengara , w którym przyznaje się do swoich błędów. (Koniec questu).
Faza 12. Pojedynek
Jeżeli powiesz Berengarowi , żeby zszedł Ci z oczu, wywiąże się między Wami walka...
Faza 13. Medalion
... którą oczywiście wygrasz (miecz stalowy, styl bardzo ;-) szybki). Przy ciele zabitego znajdziesz oba zwoje i ten sam list, a także 850 orenów. Dodatkowo zabierzesz jego medalion wiedźmiński.
Q4.96. Pradawny cmentar
Faza 1. Cmentar
W krypcie na polach (M28.3 ) znajdziesz wielkiego cmentara Ureusa (M29.3 ). Zabij go i zabierz jego głowę jako trofeum.
Faza 2. Nagroda
Odnieś głowę Tobiasowi Hoffmanowi (M30.3 ), miejscowemu sołtysowi, a dostaniesz za zabicie Cmentara 800 orenów.
Q4.97. Polowanie na Gon
Faza 1. Dziki Gon
Pustelnik (M28.6 ) może Ci zlecić zadanie pokonania upiorów nawiedzających krąg druidzki. To dość trudny quest jak na poboczny.
Faza 2. Mandragora
Najpierw musisz się jednak zaopatrzyć w mandragorę - znajdziesz ją w kurhanach znajdujących się na przeciwko domu Pustelnika (M28.7 ).
Faza 3. Upiory
Upiory znajdziesz nocą przy Druidzkim zniczu (M28.9 ). Koniecznie łyknij przed walką przynajmniej Jaskółkę . Zabij pierwsze upiory, jakie spotkasz (miecz srebrny, styl szybki lub grupowy).
Faza 4. Znicz
Wrzuć mandragorę do znicza, żeby nie zginąć podczas kolejnej walki - trzymaj się blisko znicza.
Faza 5. Kolejne upiory
Zabij nowe upiory.
Faza 6. Znicz
W momentach oddechu dorzucaj mandragorę do znicza - inaczej Król Gonu Cię dobije.
Faza 7. Zadanie wykonane
W końcu pokonasz wszystkie upiory.
Faza 8. Nagroda
Wróć do Pustelnika (M28.7 ) i wybierz jedną z możliwych nagród:
- książka Wampiry: fakty i mity ,
- klucz do domku obok, w którym znajdziesz Pogrom Rivijski , Grzechotkę i własne ognisko,
- Wianek z nieśmiertelników (jego możesz zdobyć tylko w ten sposób, a przyda Ci się pod koniec questu Q4.105. W pełnym słońcu ).
Zawsze dostaniesz również Sól w woreczku .
Q4.98. Rybi Kapłan
Faza 1. Rybi kapłan
Rybiego kapłana imieniem Teju spotkasz spacerującego przy stawie w towarzystwie dwójki vodyanoi. Zabij ich, a z ciała kapłana zabierz jego głowę jako trofeum.
Faza 2. Nagroda
Odnieś głowę Tobiasowi Hoffmanowi (M30.3 ), a dostaniesz za zabicie Teju 800 orenów.
Q4.99. Zlecenie na alpy
Faza 1. Kły alpów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą. Wiedzę o Alpach posiądziesz z książki Wampiry: fakty i mity .
Faza 2. Zdobycz
Alpy znajdziesz w wystarczającej liczbie w Krypcie na Brzegu (M26.17 ) i w Krypcie na Polach (M28.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś pięć kłów sołtysowi (M30.3 , M30.16 ), a otrzymasz za nie 250 orenów.
Q4.100. Zlecenie na bazyliszki
Faza 1. Skóry bazyliszków
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Bazyliszki znajdziesz na Wyspie Rybitw, przy Kręgu Ostatniej Kropli (M31.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś trzy skóry bazyliszków Julianowi (M30.6 ). Dostaniesz za nie 250 orenów.
Q4.101. Zlecenie na skolopendromorfy
Faza 1. Pancerze skolopendromorfów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Skolopendromorfów znajdzesz kilka w okolicach ruin (M30.8 ).
Faza 3. Zapłata
Trzy zdobyte pancerze zanieś Elfiemu rzemieślnikowi (M26.12 ). Zapłaci Ci za nie 250 orenów.