Zadania główne (3) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q3.69. Wyzimski łącznik
Faza 1. Dostawy
To zadanie stanowi kontynuację questu Q3.64. Po nitce do kłębka .
Faza 2. Dostawy w kanałach
Z Listu od Gellerta dowiesz się, że dostawy odbywają się w kanałach przy dużej kracie (M16.16 ). Udaj się tam.
Faza 3. Gellert
Na miejscu pokonaj Gellerta Bleinheima wraz z jego czterema bandytami. Tym sposobem usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .
Faza 4. Amulet
Przy ciele Gellerta znajdziesz przede wszystkim Klucz do szyfru Salamandry .
Faza 5. Zlecenie wykonane
Wróć do Siemki (M15.1 ) i zdaj mu raport. Dostaniesz przy okazji 200 orenów.
Q3.72. Czas żniw
Faza 1. Ceglarze
Zapytaj Vaski o jej problemy (M20.5 ) i obiecaj, że uwolnisz ceglarzy pracujących dla Salamandry.
Faza 2. Salamandra w jaskini
Jedną z grup pojmanych ceglarzy znajdziesz w jaskini (M20.8 ). Zabij ich nadzorców.
Faza 3. Jaskinia
A następnie porozmawiaj z wybranym ceglarzem.
Faza 4. Salamandra na przesiece
Inną grupę ceglarzy znajdziesz na przesiece (M20.9 ). Zabij ich nadzorców.
Faza 5. Ocaleni ceglarze
I podobnie wysłuchaj, co ocaleni mają do powiedzenia o Salamandrze.
Faza 6. Salamandra przy wieży
Jeszcze jedną grupę ceglarzy znajdziesz niedaleko wieży (M20.11 ). Zabij ich nadzorców.
Faza 7. Uwolnieni ceglarze
Odsłuchaj zwierzeń uwolnionego ceglarza.
Faza 8. Wspólnota czcicieli Panów
Teraz możesz już powiedzieć Vasce (M20.5 ), że uwolniłeś wszystkich ceglarzy. Zostaniesz przyjęty do wspólnoty czcicieli Panów i otrzymasz Hymny Szaleństwa i Rozpaczy ... oraz dostaniesz informację, że powinieneś porozmawiać z Hierofantem (M20.10 ).
Q3.74. Dyplomatyka i łowy
Faza 1. Śmierć Bleinheima
Udaj się do obozu na bagnach (M20.12 ), zabij wszystkich ludzi Salamandry (walcz na prowadzącej do obozu kładce, to będzie Ci dużo łatwiej), w tym Rolanda Bleinheima .
Faza 2. Zaszyfrowana wiadomość
Przy jego zwłokach znajdziesz Zaszyfrowany dokument , Glejt z królewską pieczęcią i zwój Sierść wilkołaka . Zabierz wszystko. W ten sposób usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .
Q3.87. Zamek i klucz
Faza 1. Prośba Leuvaardena
Ten quest otrzymasz po zakończeniu questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie . Obóz Salamandry znajdziesz na bagnach (M20.12 ), punkty dostaw w kanałach (M16.16 ). Przy okazji otrzymasz Przepis na Dekokt Raffarda Białego .
Faza 2. Dokumenty
Udaj się w oba te miejsca (w ramach questów: Q3.64. Po nitce do kłębka , Q3.69. Wyzimski łącznik oraz Q3.74. Dyplomatyka i łowy ) i zabierz z ciał zabitych braci - Rolanda i Gellerta Bleinheimów - Zaszyfrowany dokument oraz Klucz do szyfru Salamandry .
Faza 3. Analiza dokumentów
Wróć do Leuvaardena (M14.13 ) z dokumentami.
Faza 4. Oficer
Na analizę dokumentów daj kupcowi nieco czasu (wyjdź z karczmy na ulicę i wróć na piętro). Poznasz hasło i odzew, które pomogą Ci się skontaktować z jednym z oficerów patrolujących dzielnicę handlową.
Faza 5. Skucha
Zanim trafisz na właściwego człowieka...
Faza 6. Błąd
... zaliczysz dwie wpadki.
Faza 7. Kryjówka Salamandry
Za trzecim razem trafisz na właściwego oficera i dowiesz się od niego, że między północą a drugą w nocy masz się zjawić w kanałach w umówionym miejscu (M16.10 ).
Faza 8. Teren Salamandry
Wyjdź przygotowaną dla Ciebie drabiną do północnej części dzielnicy i udaj się do Kryjówki Salamandry (M14.42 ).
Faza 9. Podglądacz
Zanim wdasz się w walkę z grupą oficerów Salamandry i ich magiem, zdążysz ich podejrzeć i podsłuchać. Potem w miarę możliwości zajmij się magiem jako pierwszym. Przy ciele maga znajdziesz klucz do bazy Salamandry. Jeśli Ci mało tępienia zbirów, znajdziesz ich jeszcze kilku w piwnicy. Koniecznie porozmawiaj zaś przez Zwierciadło Hartmanna z Radowidem , co popchnie do przodu quest Q3. 62. Wszyscy ludzie Foltesta .
Faza 10. Magiczny kamień
Na koniec zabierz ze stolika Magiczny kamień .
Faza 11. Radowid
Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . W rozmowie możesz mu powiedzieć o spotkaniu z Radowidem (lub nie).
Faza 12. Wilkołak zabity
Potem będziesz musiał dokonać wyboru, czy zabijesz Vincenta ...
Faza 13. Darowane życie
... czy darujesz mu życie.
Faza 14. Do Triss
Wróć na piętro do karczmy (M14.13 ). Jeśli najpierw zagadniesz Louvaardena , zostaniesz odesłany do Triss .
Faza 15. Ustalenia
Triss poprosi Cię o chwilę czasu na rozmowę z Leuvaardenem . (Wyjdź na ulicę i wróć na górę).
Faza 16. Zakończone śledztwo
Porozmawiaj albo z Triss , albo z Leuvaardenem - tym samym zakończysz ten quest i rozpoczniesz następny: Q3.89. Bez przebaczenia .