M14: Wyzima Handlowa | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Mapy do rozdziału trzeciego
Handlowa dzielnica Wyzimy jest lokacją bezpieczną nawet w nocy. Aczkolwiek snują się tu po ulicach ludzie Salamandry wówczas a i Kikomora się trafi... Jeśli w nocy zostaniesz zatrzymany bez glejtu pozwalającego poruszać się po zmroku, zaproponuj, że zabijesz wszystkie Kikimory jakie spotkasz, jeśli dostasz glejt. Dostaniesz go.
1. Dom Triss (dwa wejścia). Na parterze, na regale z książkami znajdziesz książki: Monstrum albo wiedźmina opisanie i Pogrom rivijski . Z tej drugiej dowiesz się ponad wszelką wątpliwość, że nie żyjesz. W skrzyni na piętrze znajdziesz książkę Czarodziejki i czarodzieje . Znajduje się tu również jeden z teleportów. Możesz tu medytować.
2. Barykady.
3. Dom.
4. Manufaktura.
5. Dom Nocy. Wejścia na górę pilnuje Ochroniarz - powiedz, że masz interes do jego pani, a jak Ci powie, że go nie przekupisz, powiedz, że nie zamierzasz. Wówczas wywiąże się między Wami walka na pięści - pokonaj go.
6. Barykady.
7. Brama do Wyzimy Klasztornej.
8. Magazyn przy strażnicy.
9. Brama na cmentarz.
10. Wielki Łowczy Królewski .
11. Strażnica - ma dwa wejścia na dwóch poziomach.
12. Kram Zbrojmistrza .
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie