Zadania główne (2) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q5.124. Pod płonącym niebem
Ten quest otrzymasz, jeśli w poprzednim rozdziale postanowiłeś nie mieszać się do walki pomiędzy Zakonem a Wiewiórkami.
Faza 1. Shani
Gdy zejdziesz z pomostu, podejdzie do Ciebie Zoltan i poprosi Cię, żebyś wyciągnął Shani ze Starej Wyzimy. Udaj się do Starej Wyzimy.
Faza 2. Pielęgniarki
Zaraz po tym, gdy Szambelan dostarczy Cię do Starej Wyzimy spotkasz dwie Pielęgniarki . Będziesz je musiał bezpiecznie zaprowadzić do szpitala. Możesz z tym mieć pewne problemy, bo Pielęgniarki zestrachane walkami dookoła. Musisz im utorować drogę.
Faza 3. Problemy po drodze
Koniecznie wytłucz walczących (M33.3 ) po drodze (miecz stalowy, styl grupowy). Gdy pielęgniarki dojdą na tyły szpitala (M33.5 ), porozmawiaj z nimi.
Faza 4. Szpital
Dostaniesz się do środka, a dziewczyny pałać będą chęcią odwzajemnienia Ci się... ale dopiero nieco później będzie sposobność to wykorzystać.
Faza 5. Strzyga
Zaraz po tym jednak pojawi się strażnik z wiadomością, że koło wieży (M33.21 ) pojawiła się strzyga.
Faza 6. Rozmowa z Shani
Gdy uporasz się z Mutantem , którego strażnicy wzięli za Strzygę , wracaj do szpitala (M33.5 ).
Faza 7. Wiewiórki
Po krótkiej rozmowie do szpitala wpadną Scoia'tael i będziesz musiał ich pozabijać.
Faza 8. Wrodzy zakonnicy
Jakkolwiek nie byłoby to zabawne, po zabiciu Wiewiórek, do szpitala wtargnie Zakon. Ich też musisz wytłuc...
Faza 9. Ataki na szpital
Gdy jednych i drugich zainteresowanych wymierzaniem sprawiedliwości pozabijasz...
Faza 10. Do druidów
... Shani poprosi Cię o eskortę do druidów na bagna.
Faza 11. Ciemny zaułek
Po drodze (M33.29 ) natkniecie się na grupę Ghuli , Alhguli i Graveirów do eksterminacji.
Faza 12. Ciemny zaułek
Następnie rozwal Aardem barykadę (M33.30 ) i wyzabijaj kolejne trupojady.
Faza 13. Mury miejskie
Następną barykadę do rozwalenia znajdziesz pod murami (M33.27 ). A następne trupojady zaraz za nią. Tym razem spotkasz tu jeszcze Cmentary .
Faza 14. Mury miejskie
Za ostatnią barykadą na waszej drodze (M33.31 ), pod samym wyjściem na bagna, będziesz musiał stawić czoła Ghulom , Alghulom i Garkainom .
Faza 15. Shani jest już bezpieczna
Wydostanie się na bagna zakończy niniejszy quest.
Q5.126. Płomień, który oczyszcza
Ten quest otrzymasz, jeśli w poprzednim rozdziale wsparłeś w walce Zakon.
Faza 1. Intencje zakonników
Gdy zejdziesz z pomostu na Grobli, dowiesz się od Zoltana , że Zakon zabija nie tylko Scoia'tael, ale również cywilów. Biegnij do Starej Wyzimy - nie musisz się wdawać w walkę z Wiewiórkami, możesz przeskoczyć nad nimi, gdy masz obnażony miecz.
Faza 2. Rayla
Gdy zejdziesz na ulice Starej Wyzimy, spotkasz Białą Raylę .
Retrospekcja: Dowiesz się od niej, że Toruviel została zgwałcona przez oddział Rayli i potem zawisła, a Yaevinn wpadł w szał.
Rayla zaproponuje Ci zakład: kto zabije więcej Wiewiórek.
Faza 3. Zakład wygrany
Wygranie tego zakładu jest dość uciążliwe - musisz zabić 20 Wiewiórek i zebrać z ich ciał 20 Wiewiórczych kit , co nie jest łatwe podczas walki (musisz chować miecz i oddalać się od walczących, żeby móc przeszukiwać ciała).
Faza 4. Rozmowa z Shani
Żeby dostać się do szpitala (M33.5 ) przede wszystkim w pobliżu drzwi nie mogą znajdować się walczący. Wejdź do środka i porozmawiaj z Shani .
Faza 5. Strzyga
Zaraz po waszej rozmowie pojawi się strażnik z wiadomością, że koło wieży (M33.21 ) pojawiła się Strzyga .
Faza 6. Do szpitala
Gdy uporasz się z Mutantem , którego strażnicy wzięli za Strzygę , wracaj do szpitala (M33.5 ) porozmawiać z Shani .
Faza 7. Atak Scoia'tael
Po krótkiej rozmowie do szpitala wpadną Scoia'tael i będziesz musiał ich pozabijać.
Faza 8. Wiewiórki przy szpitalu
Gdy uporasz się ze Scoia'tael wewnątrz szpitala, będziesz musiał wyciąć jeszcze resztę tych, którzy go otoczyli.
Faza 9. Biała Rayla w potrzebie
Na zewnątrz spotkasz Raylę i będziesz musiał przyłączyć się do walki...
Faza 10. Zaproszenie
Po walce Rayla zaprosi Cię na małe tete-a-tete do Polowego centrum dowodzenia Zakonu (M33.11 ). Idź za nią.
Faza 11. Rozmowa z Raylą
Jeśli masz ochotę ujarzmić najbardziej niepokorną dziopę w okolicy, w rozmowie z Komturem Zakonu wybierz opcję "Dołączę do was za chwilę" - udasz się na zaplecze do Rayli . Wybór pierwszej opcji w rozmowie z nią nie gra roli, za drugim razem wybierz zaś: "Znam inny sposób, by Cię poskromić". |
Faza 12. Na barykady
Niezależnie od tego, na co spożytkowałeś czas w centrum dowodzenia, będziesz musieć przyłączyć się do dalszej walki.
Faza 13. Barykada
Po wyjściu na zewnątrz spotkasz Zygfryda , który poleci zaatakować lewą flankę. Udaj się tam (M33.32 ) za nim i wyzabijaj Wiewiórki.
Faza 14. Druga flanka
Po opanowaniu sytuacji pod wieżą, ruszycie Rayli na pomoc. Przebij się Aardem przez barykadę (M33.33 ) i pokonaj wszystkich, których spotkasz za nią.
Faza 15. Ostatni bastion
Rayla wyjdzie wam naprzeciw i poleci zaatakować ostatnich walczących. Przebij się przez barykadę (M33.34 ) i dokonaj rzeźnickiego dzieła.
Faza 16. Rayla zabita
Będziesz świadkiem śmierci Rayli - nic na to nie mozesz poradzić.
Faza 17. Cmentarz na bagnach
Razem z Zygfrydem wyjdziecie na bagna. To zakończy krwawą przeprawę.