Zadanie główne (2) | Cena neutralnosci | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 9. Pierwsza Komnata
Po oczyszczeniu pierwszej komnaty przenieś się do następnej - kolejne cztery kokony i kikimora wojownik do pokonania. Eskel wyjawi Ci część historii swojej niespodzianki i każe ruszać dalej. Jeżeli potwór sprawia problem, uciekaj w kierunku pierwszej komnaty - przewężenie w korytarzu jest dla niego za wąskie, więc zwróci się w kierunku Eskela , co da Ci kilka darmowych ciosów.
Faza 10. Druga Komnata
W trzeciej komnacie czeka ostatni zestaw kokonów i dwie większe kikimory - kiedy padną, oczyszczanie kopalni można uznać za zakończone. Jeżeli dwa potwory sprawią Ci problem, wab je pojedynczo w kierunku przewężenia - nawet pod naciskiem dwu potworów Eskel nie umrze.
Faza 11. Kikimory wytrzebione
Eskel opowie swoją wersję historii Niespodzianki i da dziennik z informacjami dotyczącymi klątwy Czarnego Słońca . Z nim i pozostałymi wiedźminami spotkasz się przy brodzie (M43.6 ) - przed rozmową dokończ questy poboczne, jeśli zależy Ci na kartach.
Faza 12. Decydujący głos
Każdy z pozostałych wiedźminów przedstawi swoją opinię, ale to Tobie przyjdzie podjąć ostateczną decyzję. Jeśli zdecydujesz się pomóc Deidre , przejdź do sekcji Deidre , jeśli wybierzesz neutralność, zacznij czytać od nagłówka Neutralność .
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie