Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala .

Faza 1. Uwięziony

Kiedy napijemy się z pacjentem imieniem Pat z lewego skrzydła szpitala (M6.8 ), okaże się, że jest rekrutem, który uciekł od służby. Jegomość pragnie wydostać się ze szpitala. Musimy po raz kolejny porozmawiać z Dillenem . W godzinach wieczornych odwiedzamy więc karczmę (M6.10 ).

Faza 2 - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Faza 2. Przebranie Helgi

Odczekujemy do północy i odwiedzamy dom Helgi (M6.5 ). Czeka nas wyczerpująca rozmowa z kapłanką, którą prowadzimy w sposób następujący - "Sporo o tobie słyszałem...", "Od Zeflika...". Następnie dzielimy się z nią winem . Idąc dalej - "Działo się, co?". Jeszcze tylko scenka miłosna i klucz do kuferka trafia do naszego plecaka. Pozostaje tylko wyciągnąć ze skrzyni na środku pokoju strój Helgi .

Faza 3. Ucieczka

Po powrocie do szpitala (M6.8 ) oświadczamy Patowi , że wyprowadzimy go w przebraniu kapłanki i oglądamy scenkę.

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala . Zadanie to da nam jeden z pacjentów przebywających w prawym skrzydle szpitala (M6.8) - Maud'Bid. Znajdziemy go za dużą, niebieską zasłoną.

Faza 1. Specjał

Jeśli wykonaliśmy wcześniej zlecenie QWi.2. Manuskrypt i przeszukaliśmy dom Valdemara i Croupha , powinniśmy mieć fisstech w plecaku. Jeśli jednak go nie mamy, musimy udać się do karczmy (M6.10 ) i pogadać z Łamignatem , który sprzeda nam działkę narkotyku za 100 orenów . Maud'Bid w zamian za narkotyk da nam kolejne zadanie.

1 - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Zadanie dostępne po wykonaniu QWi - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Zadanie dostępne po wykonaniu QWi.6. Specjał .

Faza 1. Krasnolud

Pora na złożenie wizyty u Debiana Cardana (M6.1 ). Na miejscu dowiadujemy się, że dudnik jest na dobrą sprawę gotowy, ale nie obejdzie się bez "drobnej przysługi".

Faza 2. Serce Fedory

Nocą udajemy się do domu Fedory Krann (M6.2 ) i w imieniu Debiana prosimy ją o rękę.

Faza 3. Perfumy

Jak przystało na posiadaczkę tak finezyjnego imienia, Fedora życzy sobie dostać najpierw flakonik perfum . Ruszamy do Kalksteina , który przesiaduje w karczmie (M6.10 ) i pytamy go o sposób na przyrządzenie perfum.

Faza 4. Przepis

Potrzebujemy butelki mocnego alkoholu , Aetheru , Vitriolu i Quebrith . Jeśli jakimś dziwnym sposobem nie mamy ich w plecaku, robimy sobie wycieczkę krajoznawczą na cmentarz (M6.11 ) i zbieramy składniki z trupów poległych stworów. Następnie przy ognisku (M6.12 ) mieszamy całość produkując tym samym specyfik o nazwie Perfumy .

Faza 5. Mikstura

Odnosimy flakonik perfum Fedorze (M6.2 ), pamiętając przy tym, że w domu możemy ją zastać z reguły wieczorami.

Faza 6. Ustrojstwo

Wreszcie możemy odebrać dudnik od Debiana (M6.1 ).

Faza 7. Tępienie szkodników

Pora przekroczyć bramę cmentarną (M6.11 ). Musimy przebić się do kamiennej płyty (M8.3 ). To dobre miejsce na zapisanie stanu gry i użycie wiedźmińskich eliksirów (Jaskółka i Zamieć chociażby). Po użyciu dudnika na kamiennej płycie pojawią się czerwie. Walczymy z nimi używając ognia (IGNI), srebrnego miecza i silnego stylu. Cały czas robimy uniki (dwukrotne, szybkie naciśnięcie klawisza kierunkowego).

2 - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala .

Faza 1. Brzuch ghula

Aroyo to jeden z pacjentów szpitala (M6.8 ). Elf zleca nam zabicie ghula . Znajdziemy go o północy przy bramie do Wyzimy Handlowej (M6.4 ). Urwij, bo tak zwie się nasz przeciwnik, nie jest trudny do pokonania i już po chwili powinien paść od silnych ciosów naszego srebrnego miecza. Z jego ciała zabieramy talizman i ekhem... kapsle .

3 - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

 

Faza 2. Talizman Pikającego Młodzieńca

Zdobyty przed momentem talizman oddajemy Aroyo (M6.8 ).

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala . Kolejne zadanie mające miejsce w szpitalu (M6.8 ). Tym razem to Krystynna potrzebuje naszej pomocy.

Faza 1 - Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2) | Wiedźminkołaj | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Faza 1. Prośba

Biegniemy do karczmy (M6.10 ) i pytamy Kalksteina o spotkanie z Krystynną .