Questy główne Wesela | Wesele | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Podchody
Po powitaniu nas przez Jaskra powinniśmy odszukać Triss . Czarodziejka może przebywać w pierwszej lub drugiej sali (ewentualnie na piętrze). Rozmawiamy z nią, a następnie odczekujemy minimum dwie godziny, na przykład odpoczywając przy palenisku drugiej sali. Ponownie rozmawiamy z Jaskrem oraz Triss . Aby przejść dalej, musimy ukończyć zadanie QWe.4. Niespodzianka z wąsami .
Faza 2. Obrączki
W kolejnej rozmowie Triss zleci nam dostarczenie obrączek, które ma przy sobie Jaskier . Odnajdujemy wierszokletę tylko po to, aby dowiedzieć się że świecidełka zostały mu ukradzione przez utopca Gulguma . Nie pozostaje nam nic innego jak odnaleźć maszkarę i zapytać o obrączki. Po wszystkim wracamy do Jaskra i naradzamy się wspólnie.
Faza 3. Walka o rybę
Zapisujemy stan gry (albowiem ewentualne niepowodzenie w pojedynku uniemożliwi nam ukończenie przygody), a następnie rozmawiamy z Królem Rybakiem . Jeśli nie rozmawialiśmy z nim wcześniej, będziemy musieli zaczepić go dwa razy, nim rozpocznie się walka na pięści. W razie ewentualnej porażki musimy wczytać stan gry i spróbować ponownie. Z rybą w plecaku wracamy do Gulguma . Teraz pozostaje nam już tylko podziwiać końcową scenkę.